خبرگزاری کار ایران

بعد از گذشت ۱۰ سال؛

سوت کارخانه نساجی مازندران در شهر طنین انداز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۶۳

یکی از شعارهای شورآفرین اوایل انقلاب، خودکفایی و استقلال بود که با عزم ملی و مدیریت جهادی همه ما در کنار هم محقق خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: نساجی مازندران، برند اقتصاد مازندران بوده است و با احیای دوباره آن می توان به آینده اقتصادی استان امیدوار بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، علی بابایی کارنامی پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن سوت نساجی مازندران با بیان اینکه سالی که پیش روی ماست مزین است به سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: راه اندازی و احیای نساجی مازندران گام بلندی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: نساجی مازندران، برند اقتصاد مازندران بوده است و با احیای دوباره آن می توان به آینده اقتصادی استان امیدوار بود.

بابایی، به نواختن زنگ انقلاب همزمان با پنجمین روز دهه فجر در این کارخانه اشاره و تصریح کرد: امروز به طور نمادین و به نمایندگی از فعالین اقتصادی مازندران، همراه با کارگران شریف این کارخانه، زنگ تولید بنام انقلاب اسلامی نواخته شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت: امروز آمده ایم تا به همه کارگران بگوییم دولت تدبیر و امید و سیاست های نظام و رهبری با وجود مشکلات و مشقات بسیاری که پیش روی شما وجود دارد هیچگاه ما را نا امید نخواهند کرد و کارگران با این امید همچنان در سنگر تولید با عزمی جدی می کوشند.

وی، ادامه داد: باید سعی نماییم همه با هم در سایه دوستی، وحدت و صمیمیت و با محوریت مردم و مردم سالاری به سمت رشد اقتصادی استان، کشور و نظام گام برداریم.

بابایی، با بیان اینکه یکی از شعارهای شورآفرین اوایل انقلاب، خودکفایی و استقلال بود اظهار داشت: با عزم ملی و مدیریت جهادی همه ما در کنار هم محقق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز