خبرگزاری کار ایران

در چهارمین روز دهه فجر انجام شد؛

افتتاح واحد پروش گاو شیری، پل بین مزارع ریکنده و کلنگ زنی تجهیز و نوسازی در روستای ابجر قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۳۳

این واحد پرورش گاو شیری در زمینه تولید شیر و گوشت قرمز با داشتن تمامی تأسیسات جانبی بصورت سیستم فری استال مجهز به قرنطینه اول و برای کاهش بیماری ها و تولید بالا فعالیت می نماید.

همزمان با چهارمین روز دهه فجر، واحد پرورش گاو شیری صنعتی در روستای ریکنده با ظرفیت ۱۹ رأس مولد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، فزرین فرهادی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی قائم شهر با بیان اینکه این واحد در زمینی به مساحت ۲هزار متر مربع احداثگردیده اظهار داشت: این واحد با اعتباری بالغ بر ۲/۵ میلیارد ریال افتتاح گردید که مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال از منابع توسعه کشاورزی و مابقی توسط مجری طرح هزینه شد.

وی افزود: این واحد پرورش گاو شیری در زمینه تولید شیر و گوشت قرمز با داشتن تمامی تأسیسات جانبی بصورت سیستم فری استال مجهز به قرنطینه اول و برای کاهش بیماری ها و تولید بالا فعالیت می نماید.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی قائم شهر با بیان اینکه تولید سالانه شیر در این واحد، بیش از ۵۲ هزار کیلوگرم می باشد تصریح کرد: سید رسول سادات نیا، مجری این پروژه با رعایت کلیه نکات مدیریتی و بهداشتی و انجام واکسیناسیون بموقع علیه بیماریها فضای مناسبی را مهیا نموده است.

در ادامه با حضور مدیر کل جهاد کشاورزی و مسئولین شهرستانی، پل بین مزارع روستای ریکنده به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به بهرداری رسید.

فرهادی به مشخصات فنی این پل اشاره کرد و گفت: این پل وزنی با ارتفاع ۳ متر و با عرض گذر ۴ متری و دهانه آبرو ۵ متری احداثشد.

وی، با بیان اینکه ۲۰۸ بهره بردار از این پل استفاده می نمایند اظهار داشت: پل قبلی که جوابگوی ۱۸۲ هکتار از اراضی این منطقه بود بر اثر جریانات سیلابی تخریب و از محل اعتبارات حوادثی تأمین اعتبار شد.

تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی اراضی روستای ابجر نیز از دیگر پروژه های جهاد کشاورزی قائم شهر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز