خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبر داد؛

راه اندازی اولین دستگاه فوق تخصصی آزمایشگاهی با حضور وزیر بهداشت در ساری

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۷۴

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز مازندران با حضور دو وزیر کشور و بهداشت و درمان شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی و رفاهی است.

فرماندار شهرستان ساری گفت: در ایام دهه فجر با حضور وزیر بهداشت و درمان اولین دستگاه فوق تخصصی آزمایشگاهی مازندران در بخش دولتی مازندران در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری راه اندازی می‌شود.

جواد واحدی فرماندار شهرستان ساری گفت: در ایام دهه فجر با حضور وزیر بهداشت و درمان اولین دستگاه فوق تخصصی آزمایشگاهی مازندران در بخش دولتی مازندران در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، جواد واحدی، از حضور وزیر بهداشت و درمان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: طی روزهای آینده شهروندان ساروی در بحثخدمات بهداشتی و پزشکی شاهد راه اندازی وبهره برداری از طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان با حضور وزیر بهداشت خواهند بود.

نماینده عالی دولت با اشاره به عدم کلینیک دندان پزشکی در مرکز استان و وجود مشکلات و معضلات این موضوع، اظهارداشت: کلینک دندان پزشکی طوبی با استقرار ۵۰ دستگاه یونیت وبا اعتبار ۵/۱ میلیارد تومان هزینه ساخت و ۱ میلیارد هزینه تجهیزات آماده افتتاح و بهره برداری است.

واحدی با اشاره به اینکه در این سفر وزیر بهداشت، اورژانس قلب بیمارستان فاطمه زهرا(س) ساری را افتتاح می‌کند ادامه داد: راه اندازی دستگاه سی. تی. اسکن های بیمارستان های بوعلی ساری و امام خمینی ساری از دیگر برنامه ها در این ایام است.

واحدی همچنین از راه اندازی کلینیک ام. اس در بیمارستان بوعلی با اعتبار ۵/۲ میلیارد تومان خبر داد و ابراز داشت: اورژانس اختصاصی اطفال در بیمارستان بوعلی در این ایام کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار ساری، از راه اندازی اورژانس سوختگی بیمارستان زارع گفت وبیان نمود: این مرکز درطی چند ماه اخیر با ۵/۵ میلیارد تومان هزینه عمرانی و ۵/۴ میلیارد تومان هزینه تجهیزاتی انجام شده است.

وی هم چنین اذعان داشت: عملیات اجرایی پژوهشکده اعتیاد در بیمارستان زارع نیزآغاز خواهد شد که سه مرکز تحقیقات علوم رفتاری، مرکز تحقیقات علوم دارویی و مرکز تحقیقات طب سنتی با عضویت ای ۵ عضو هیئت علمی، در زیر مجموعه این پژوهشگاه قرارخواهد گرفت.

فرماندار ساری افزود: در شهرستان ساری ۱۴ خانه بهداشت روستایی در این ایام افتتاح میگردد.

وی در پایان از سفر وزیر کشور در ایام الله دهه فجر به مرکز مازندران خبر داد و گفت: قرار است با حضور رحمانی فضلی و مسئولان استانی، چندین پروژه عمرانی حوزه شهری و روستایی در ساری به بهره‌برداری برسد.

فرماندار ساری گفت: وزیر کشور در روز ۲۲ بهمن امسال در جمع راهپیمایان مرکز مازندران حضور و سخنرانان مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن سال ۹۳ ساری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز