خبرگزاری کار ایران

به گزارش ایلنا؛

بازارچه کارآفرینی دستاوردهای دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران توحید آمل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۵۸

افتتاح چنین بازارچه هایی مببین این حقیقت است که دانشجویان در کنار تحصیل با پشتکاری که دارند پس از فارغ التحصیلی دغدغه شغلی نخواهند داشت.

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی وبا حضور معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان آمل، بخشداران امام زاده عبدالله و دشت سر، مسئولین، مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل، رییس و معاونین دانشکده، بازارچه کارآفرینی دستاوردهای دانشجویان دانشکده فنی دختران آمل افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از آمل، غلامحسین شفیع زاده، درمراسم افتتاح با اشاره به سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی درسال ۵۷ با هدایت حکیمانه امام عزیزمان وحضور میلیونی مردم درمقابله با حکومت ستم شاهی پیروز شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل افزود: این انقلاب درطول ۳۶ سال با فراز و نشیب هایی روبرو شد که خوشبختانه با تدبیر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و حضور چشمگیر مردم توانست سربلند بیرون بیاید.

شفیع زاده باقدردانی از تلاش ها و زحمات مسئولین دانشکده توحید آمل یادآورشد: افتتاح چنین بازارچه هایی مببین این حقیقت است که دانشجویان در کنار تحصیل با پشتکاری که دارند پس از فارغ التحصیلی دغدغه شغلی نخواهند داشت.

فرماندار ویژه شهرستان آمل خاطرنشان کرد: شما مسئولین دانشکده در کنار تعلیم وتربیت می توانید کسانی را تحویل جامعه دهید که تاثیرگذار باشند.

شفیع زاده تاکید کرد: برگزاری این بازارچه می تواند باعثترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در میان بانوان شود و دانشجویان این دانشکده توانایی ها و قابلیت های فراوانی دارند که در صورت برنامه ریزی صحیح برای بهره برداری از این ظرفیت ها می توانند نقش تعیین کننده ای در بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان، استان وکشور ایفا کنند.

زهرا عباسی، رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران توحید آمل با گرامیداشتت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی که ثمره مجاهدت های امام عزیز و شهدای گرانقدرمی باشد باید خوب پاسداری شود.

عباسی با بیان اینکه این دانشکده به برکت انقلاب اسلامی بانوان ایرانی توانستند درتمام عرصه ها حضوری فعال داشته باشند افزود: شعبه دو دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران توحید در سال ۹۱ افتتاح شد که دارای ۱۳۰۰ دانشجو بوده و در شعبه دوم حدود ۷۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران توحید آمل با تاکید براین که حضور مسئولین دراین دانشکده باعثدلگرمی ما می شود یادآورشد: خوشبختانه دانشجویان این دانشکده توانستند در سال گذشته در سومین جشنواره مد و لباس کشور رتبه دوم را بابت پایان نامه نگاهی کوتاه به دست بافته های مازندران و ایده از آن در طراحی لباس بدست آورند.

عباسی یادآوردشد: در اردیبهشت سال ۹۴ همزمان با هفته معلم، همایش بزرگ حجاب و عفاف در دو بخش علمی ونمایشگاهی برگزار می شود.

وی با اشاره به این که برگزاری بازارچه کارآفرینی برای تقویت، تشویق، ایجاد درآمد و اشتغال دانشجویان می باشد خاطرنشان کرد: بازارچه کارآفرینی با ۲ هزار اثرصنایع دستی دست ساخته های دانشجویان که درحال فراموشی می باشد و دوخت لباس با معیارهای دینی به محضر نمایش و فروش گذاشته شده است.

رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران توحید آمل گفت: نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای دانشجویان از تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه به مدت چهار روز واقع در شهر امام زاده عبدالله(ع) و درمحل دانشکده برگزار می باشد که بازید برای عموم آزاد است.

عباسی در پایان یادآورشد: امیدواریم بتوانیم با گسترش فعالیت های این دانشکده در آینده نزدیک شاهد رشد وشکوفایی دانشجویان در کشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز