خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار قائم شهر؛

زنگ انقلاب در هنرستان فنی شریف واقفی قائم شهر نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۶۸

۱۲ بهمن در تاریخ به نشانه عزت و آقایی ملت ایران ثبت گردید و هیچ قدرتی نمی تواند این حقیقت را تغییر دهد.

فرماندار قائم شهر گفت: تبعیت بدون قید و شرط از فرامین رهبری، مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی صبح امروز، با حضور در هنرستان فنی شریف واقفی شهرستان، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی به ایران، زنگ انقلاب را نواخت.

فرماندار قائم شهر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان نسل جدید، باید آنهایی که ۳۶ سال قبل کلاسهای درس را تعطیل نمودند و به صف راهپیمایی ها پیوستند را الگوی خود قرار دهند اظهار داشت: باید راه این دانش آموزان ادامه داشته باشد و ماندگار گردد.

وی افزود: ملت ایران در آن زمان، به رهبری یگانه مرد دوران معاصر، به پیروزی نهایی رسید و رمز موفقیت این پیروزی، تبعیت از فرامین رهبری بود.

محمدی، با بیان اینکه در دوران خفقان طاغوت که امام خمینی(ره) در تبعید به سر می برد هیچ دلهره و استرسی نداشت زیرا معتقد بود ملت ایران همواره یار و مددکار رهبری است و همیشه به ندای رهبری لبیک خواهد گفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر تصریح کرد: بواسطه بینش عمیق امام راحل و رهبری هوشمندانه، مسائل چند سال جلوتر هم دیده و محاسبه شد و همین امر جایگاه فعلی ایران را در منطقه و جهان تثبیت کرد.

وی اظهار داشت: ملت ایران، در مقابل ظلم و جور ایستادگی و مقاومت کرد و همه سختی ها را به جان خرید تا امروز در کرسی های بین المللی حرف برای گفتن داشته باشد.

محمدی، به کاهش قیمت نفت از سوی دولت خبیثسعودی اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری بعنوان شعار سال مطرح شد برای خیلی ها قابل فهم نبود و تجزیه و تحلیل آن ثقیل به نظر می رسد اما امروز شاهد آن هستیم با همه تلاشهایی که دشمن انجام داد در رابطه با کاهش قیمت نفت، همچنان ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: این روزها از لحاظ اقتصادی، گرانی بر گرده مردم سنگینی می کند و باید با تدبیر و مدیریت درست، این مشکل را کمتر کنیم.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه همه تلاش خود را به کار می بندیم تا راه همه آنانی که خونشان نهال انقلاب را آبیاری نمود ادامه یابد گفت: باید نگهبانان و وارثان خوبی برای آنان باشیم.

محمدی ادامه داد: ۱۲ بهمن در تاریخ به نشانه عزت و آقایی ملت ایران ثبت گردید و هیچ قدرتی نمی تواند این حقیقت را تغییر دهد.

وی، به مشکلات موجود در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: دولت تدبیر و امید با همه تلاش به دنبال جلب رضایت مردم است و نباید مشکلات را به حساب کم کاری دولتمردان بگذاریم.

فرماندار قائم شهر در پایان گفت: نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی را نباید نادیده گرفت زیرا جایگاه قلم این عزیزان اگر از خون شهدا بیشتر نباشد کمتر هم نیست زیرا آنان با ثبت وقایع، نقش مهمی در بالابردن سطح آگاهی جامعه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز