خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نوشهر:

دهه فجر عامل همبستگی و همدلی و غرور ملی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۵۸

در یام دهه فجر امسال ۲۳۸ برنامه تدوین شده که از این تعداد ۵۸ برنامه در سطح حوزه ها و شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نوشهر گفت: امام(ره) توانست قدرت پوشالی شاهنشاهی و حمایت غربی‌ها را بشکند تا مردم خودشان سرنوشت‌ساز باشند.

به گزارش ایلنا، حکمت داجلیری صبح امروز در نشست خبری ویژه دهه‌فجر که در محل سالن کنفرانس سپاه ناحیه نوشهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم همواره پیرو و رهرو راه ولایت که از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: حضرت امام(ره) در دورانی که تبعیض طبقاتی حاکم بود و مردم دخل و تصرفی در سرنوشت‌شان نداشتند قیام کرد و با تمام سختی‌ها و فشارهای حاکم، انقلاب اسلامی را در ایران ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نوشهر تصریح کرد: اگر امروز در کشورهای مختلف، بحثبیداری اسلامی مطرح است، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

داجلیری با بیان اینکه جدایی دین از سیاست با ولایت فقیه حل می‌شود، گفت: روحانیت امروز پیش‌قراولان جامعه هستند و جامعه بر مبنای دین حرکت می‌کند و امام(ره) توانست قدرت پوشالی شاهنشاهی و حمایت غربی‌ها را بشکند تا مردم خودشان سرنوشت‌ساز باشند.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر عامل همبستگی و همدلی و غرور ملی شد و هر حرکتی که در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… انجام می‌شود با عنوان غرور ملی و برگرفته از دهه فجر و انقلاب به ثبت رسید.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نوشهر با بیان اینکه سپاه نوشهر این افتخار را دارد تا در کنار سایر دستگاه‌های دولتی بتواند در راستای توسعه و ترویج انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند، تصریح کرد: در یام دهه فجر امسال ۲۳۸ برنامه تدوین شده که از این تعداد ۵۸ برنامه در سطح حوزه ها و شهرستان برگزار می‌شود.

وی، از افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان در این ایام خبر داد و گفت: این دو پایگاه مقاومت بسیج در مناطق روستایی حسن‌آباد و بندپی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز