خبرگزاری کار ایران

فرماندار سوادکوه شمالی خبر داد؛

برپایی نمایشگاه بهاره در سوادکوه شمالی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۲۷

برپایی نمایشگاه فصلی عرضه مستقیم کالا توسط صنوف شهرستان انجام شود و در صورت عدم تمایل اصناف برای برپایی نمایشگاه از متقاضیان غیر بومی استفاده شود.

دومین جلسه کمیته نمایشگاهی شهرستان با موضوع برپایی نمایشگاه بهاره و با حضور اعضای کمیته در محل سالن اجتماعات فرمانداری سوادکوه شمالی برگزار گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی، منصوریان در این جلسه اظهار داشت: فراهم نمودن امکان دسترسی بهتر عموم اقشار جامعه به انواع کالاهای پرمصرف فصلی با قیمت مناسب، افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف کنندگان و نیز حمایت از تولیدکنندگان و بازاریان و ارائه محصولات با کیفیت از اهداف برگزاری این نمایشگاهها در شهرستان می باشد.

وی افزود: کلیه کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه توسط کارشناسان خبره کارشناسی و قیمت گذاری شده و واحدهای بازرسی و نظارت جهت پاسخگویی به شکایات مردمی در نمایشگاه مستقر خواهند شد.

فرماندار در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه فصلی عرضه مستقیم کالا توسط صنوف شهرستان انجام شود و در صورت عدم تمایل اصناف برای برپایی نمایشگاه از متقاضیان غیر بومی استفاده شود.

منصوریان در این جلسه خواستار در اولویت قرار دادن بازاریان و افراد بومی در راه اندازی غرفه ها شد و واگذاری مابقی غرفه ها به افراد غیر بومی را در مرحله بعد قرار داد.

گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر به تبادل نظرات پیرامون نقاط قوت و ضعف نمایشگاه بهاره پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز