خبرگزاری کار ایران

فرماندار رامسر:

محرومیت ها از چهره کشور رخت بسته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۱۸

دولت تدبیر و امید و ریاست محترم جمهور نگاه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارند و این نگاه بسیار ارزشمند است.

فرماندار شهرستان رامسر گفت: توسعه عدالت اجتماعی و عمرانی که از اهداف انقلاب بود محقق و محرومیت از نقاط مختلف کشور رخت بربسته است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسرحسین سروری در جمع مردم و منتخبان شوراهای اسلامی دهستان اشکور علیا درمسجد روستای تمل افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی تمام زیرساخت ها در منطقه اشکور علیا ساخته شد و خدمات نظام در این منطقه ماندگار است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید و ریاست محترم جمهور نگاه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارند و این نگاه بسیار ارزشمند است.

فرماندار رامسر، ادامه داد: خوشبختانه شوراهای اسلامی به عنوان یار و یاور مسولان صادقانه و بی منت خدمت می نمایند و باید با همکاری به مردم خدمت شود و نباید جزیره ای عمل نمود.

وی اظهار داشت: مردم اشکور علیا انسان های با فرهنگ، مهمان نواز و در امر تولید و خودکفایی نقش مهمی دارند و در هر کجای کشور نیز هستند اثرگذار می باشند.

سروری، با بیان اینکه وشبختانه کارهای بسیار خوبی در این منطقه شده و باید از ظرفیت این دهستان زیبا در جهت تقویت گردشگری و اکو توریسم استفاده شود تصریح کرد: متعاقب سفر استاندارمحترم مازندران به منطقه اشکور امسال خوابگاه شبانه روزی روستای تمل ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد و تا سال آینده نیز تکمیل می گردد.

وی ادامه داد: در سفر اخیر وزیر نیرو نیز بحثمشکلات توزیع برق منطقه اشکوربه عنوان یکی از طولانی ترین شبکه های انتقال برق در کشور مطرح و احداثنیروگاه در جنت رودبار و یا اشکور علیا پیشنهاد تا برق این مناطق مستقل شود.

فرماندار رامسر اظهار داشت:: از کشاورزان منطقه می خواهیم موضوع بیمه نمودن محصولات کشاورزی را جدی بگیرندزیرااین امر سیاست دولت است و صندوق خسارت در بانک کشاورزی رامسرنیز مستقر است.

وی گفت: امسال در حوزه کشاورزی نیز ۷۰۰ میلیون تومان برای آبرسانی و راه دسترسی بین مزارع در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز