خبرگزاری کار ایران

محمدی، در جلسه کار گروه رسانه ای قائم شهر:

مدیران دستگاههای اجرایی، مکلف به پاسخگویی سوالات خبرنگاران هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۹۱

همه مدیران و روسای دستگاههای اجرایی مکلف هستند با اصحاب رسانه، همکاری کنند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.

دومین جلسه کارگروه رسانه ای قائم شهر با حضور فرماندار و خبرنگاران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی عصر امروز در دومین جلسه کارگروه رسانه ای شهرستان ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر، ایامی است که موجب غرور و بالندگی مردم ایران اسلامی است و تبلور تجلی همدلی و هم سویی ملت ما محسوب می شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی را مدیون مرد بزرگی هستیم که توانست در زمانی که ستم شاهنشاهی بیداد می کرد همه احزاب و تفکرات را زیر خیمه ای جمع کند و انسجام بخشد.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه وظیفه ما حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب و امام راحل است تصریح کرد: باید در انتقال و تفهیم ثمرات انقلاب به نسل های آینده بکوشیم.

محمدی، به رویکرد موفق دولت تدبیر و امید در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: دولت در این مدت با این منش و تفکر که از دادن وعده های پوشالی و دروغ خودداری کند فعالیت کرد و ما هم به این منش افتخار می کنیم و معتقدیم باید به اندازه توان خود به مردم قول دهیم و با این سبک و روش عملکردهای انجام شده را به آنان منتقل کنیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم شعاع دید را وسیع تر نماییم متوجه خواهیم شد که ما در جزیره امنی به نام ایران زندگی می کنیم و این امنیت را مدیون رهبری واحد هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر خاطر نشان کرد: نبود رهبری واحد، در بسیاری از کشورها موجب نفاق، جنگ و خونریزی شده است اما در ایران اسلامی خداوند این نعمت را به مردم و ملت ارزانی داشته و داشتن رهبری واحد جز موفقیت های کشور محسوب می شود.

محمدی، به پروژه های دهه ی فجر امسال اشاره کرد و گفت: ۴۳ پروژه اعم از افتتاح و کلنگ زنی در این ایام خواهیم داشت که بطور کل هزینه ای بالغ بر ۷۲ هزار و ۸۵ میلیون ریال پروژه افتتاحی و ۳ هزار و۷۸ میلیون تومان پروژه کلنگ زنی پیش بینی شده است.

وی افزود: این پروژه ها در حوزه هایی همچون جهاد کشاورزی، شهرداری های ارطه و قائم شهر، گردشگری، مرکز بهداشت، راه و شهرسازی، دامپزشکی، توزیع نیروی برق، دهیاری و نوسازی مدارس انجام می شود.

فرماندار قائم شهر، در ادامه به ارائه خدمات مثبت و عملکرد خوب اصحاب رسانه قائم شهر اشاره و تاکید کرد: همه مدیران و روسای دستگاههای اجرایی مکلف هستند با این عزیزان همکاری کنند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.

محمدی، ضمن استقبال از تشکیل کارگروه رسانه ای قائم شهر با هدف شناسایی معضلات و مشکلات شهری و ارایه راهکار جهت حل این مشکلات افزود: دعوت از مدیران اجرایی در مقام پاسخگو و طرح پرسش و پاسخ در این کارگروه میتواند گام موثری در توسعه شهری بردارد.

وی از خبرنگاران قائم شهری خواست تا با انسجام و وحدت بیشتر به کار خود ادامه دهند و حضور موثر و حداکثری در انتخابات خانه مطبوعات داشته باشند.

همه خبرنگاران قائم شهری، می توانند عضو کارگروه رسانه ای شهرستان باشند

در ادامه این جلسه دبیر کارگروه رسانه ای قائم شهر گفت: این کارگروه بمنظور کمک رساندن به مسئولین و شناسایی نقاط ضعف و قوت با حضور فعالان خبری قائم شهر شروع بکار کرد و همه خبرنگاران قائم شهری می توانند جزء این کارگروه باشند.

میثم کاوه، با بیان اینکه بعد از برگزاری جلسه اول به این اجماع رسیدیم که کارگروه رسانه ای قائم شهر با یک دبیر و یک منشی آغاز بکار نماید تصریح کرد: هر شش ماه یکبار، با رأی گیری اعضاء در کارگروه این نفرات انتخاب خواهند شد.

وی همچنین افزود: در پایان هر جلسه موضوع و مهمان حاضردر جلسه بعد با همفکری اعضاء انتخاب خواهد شد و و در هر نوبت، یک نفر از خبرنگاران به ایراد نطق مرتبط با دستور کار می پردازد.

ناطق دومین جلسه کارگروه رسانه ای قائم شهر سخنانش را در سه بخش فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مطرح نمود

فاطمه زهرا بابا الهی، ساماندهی چهارشنبه بازار و پرداخت مطالبات کارگران و بازنشستگان نساجی را جزء عملکردهای مثبت فرماندار قائم شهر برشمرد و افزود: قائم شهر از پتانسیل خوبی در بخشهای مختلف بهرمند است که می توان از آن برای جذب گردشگر استفاده نمود.

وی، ترغیب سرمایه گذاران برای ساخت هتل و متل برای اسکان گردشگر در شهر، زیباسازی ورودی و خروجی های شهر را از جمله کارهای جذب توریست و گردشگر عنوان کرد و گفت: به لحاظ میزبانی مسابقات ورزشی نیز باید امکانات را فراهم ساخت.

باباالهی، کار کودکان و بیماران دارای اختلال اعصاب و روان در گوشه گوشه شهر را معضل اجتماعی برشمرد و خواستار رسیدگی به وضعیت این افراد شد.

وی ادامه داد: نداشتن سینما، سالن تأتر، مجتمع فرهنگی و محلی برای اجماع گروههای هنری و خبرنگاران، از جمله کمبودهای قائم شهر در حوزه فرهنگی می باشد.

بابا الهی اظهار داشت: طبق نظرسنجی های بعمل آمده از همکاران رسانه ای، فرماندار و مدیرعامل اسبق آتش نشانی قائم شهر بعنوان مدیرانی که با رسانه ها تعامل خوبی دارند، انتخاب شدند.

تشکیل کارگروه رسانه ای اتفاق خوب و فرخنده ای است که با همت جمع جوان خبرنگاران قائم شهر اتفاق افتاد

سرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر در مازندران گفت: تشکیل کارگروه رسانه ای اتفاق خوب و فرخنده ای است که با همت جمع جوان خبرنگاران این شهر اتفاق افتاد.

فرامرز درخشنده، با بیان اینکه این کارگروه در نوع خود کم نظیر است از پیشکسوتان و ریش سفیدان این عرصه در شهرستان خواست تا با حضور خود در این جلسات کمک حال جوانان باشند.

وی افزود: بزرگان خبر، باید به جوانان صاحب ایده و صاحب فکر میدان داده و تجربیات خود را در اختیار این نسل قرار دهند.

درخشنده، به مشکلات بیمه ای، معیشتی و نداشتن امنیت شغلی خبرنگاران قائم شهری اشاره کرد و از فرماندار خواست تا مشکلات این عزیزان را در حد توان برطرف نماید.

این پیشکسوت رسانه و خبر ادامه داد: در مازندران و قائم شهر به نحو شایسته از پتانسیل خبرنگاران استفاده نمی شود و این در حالی است که متاسفانه روابط عمومی های ادارات متخصص نیستند و خبرنگاران می توانند بعنوان مشاورین روابط عمومی ها فعالیت نمایند.

در ادامه، تنی چند از خبرنگاران به بحثهایی همچون نصب دوربین در سطح شهر، ساماندهی آبهای سطحی، زیرگذرهای نامناسب، ترافیک و غیره اشاره کردند.

گفتنی است: جلسه بعدی کارگروه رسانه ای قائم شهر، ۲۸ بهمن ماه سالجاری با حضور رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان برگزار خواهد شد و موضوع بحثبررسی راهها و زیرگذرهای شهرستان می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز