خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

تأمین تلفن و اینترنت در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران با مشارکت بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۱۴

با اجرای این تفاهم نامه همکاری، واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در نواحی صنعتی گلوگاه و لاله آباد تا پایان دهه مبارک فجر و شهرکهای صنعتی بهشهر و نکا نیز تا پایان سال از خطوط تلفن و اینترنت بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از تأمین تلفن و اینترنت در شهرکها و نواحی صنعتی استان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اشاره به تأمین تلفن شهرکها و نواحی صنعتی که فاقد زیرساختهای مخابراتی هستند گفت: با شرکت خصوصی که در این زمینه فعالیت دارد، برای برطرف نمودن نیاز مخابراتی بخش صنعت و تولید به تفاهم رسیده ایم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: براساس این تفاهم، کلیه سرمایه گذاریهای لازم برای ایجاد توسعه و نگهداری زیرساختهای مخابراتی، برعهده شرکت خصوصی می باشد و شرکت شهرکهای صنعتی زمین مورد نیاز جهت ایجاد زیرساخت را بصورت امانی در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد داد.

موسوی مهمترین مزیتهای تفاهم اجرای پروژه مخابراتی در شهرکها و نواحی صنعتی را استفاده از تلفن ثابت تصویری، امکان مکالمه رایگان صوتی و تصویری با دفاتر و نمایندگیهای مرتبط در سراسر کشور، امکان جابجایی خطوط تلفن در استان در کمترین زمان ممکن، امکان استفاده از اینترنت با پهنای باند بالا و کم کردن هزینه تلفن واحدهای بهره مند از این خطوط تا ۷۰ درصد نسبت به خطوط شرکت مخابرات دانست.

وی بیان داشت: با توجه به استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا، واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی از مزیتهای این طرح بهره مند خواهند شد.

موسوی تصریح کرد: با اجرای این تفاهم نامه همکاری، واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در نواحی صنعتی گلوگاه و لاله آباد تا پایان دهه مبارک فجر و شهرکهای صنعتی بهشهر و نکا نیز تا پایان سال از خطوط تلفن و اینترنت بهره مند می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز