خبرگزاری کار ایران

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

مدیریت پویا در بازدیدهای دوره ای مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۵۹

مدیریت پویا مهمترین مسئله ای است که به صورت ویژه در بازدید از مدارس و ادارات مورد بررسی قرار می گیرد.

سرپرست نخستین مرحله بازدید دوره ای از ادارات آموزش و پرورش مازندران گفت: مدیریت پویا در بازدیدهای دوره ای مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سرپرست نخستین مرحله بازدید دوره ای از ادارات آموزش و پرورش مازندران گفت: مدیریت پویا در بازدیدهای دوره ای مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.

اسفندیار نظری، با اشاره به آغاز بازدیدهای دوره ای در آموزش و پرورش استان در نخستین بازدید اظهار داشت: مدیریت پویا مهمترین مسئله ای است که به صورت ویژه در بازدید از مدارس و ادارات مورد بررسی قرار می گیرد.

وی، در گفتگو با روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: هفته گذشته ۲۰مدرسه آمل مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

معاون متوسطه، تصریح کرد: هدایت و راهنمایی در ابعاد مختلف آموزش و پرورش از منظر ساختاری و مالی مورد نظر است و با بررسی مدیریت مناسب تلاش می شود تا با رویکرد تغییر نگرش در برنامه ریزی های آموزش و پرورش فرهنگ آموزش تروریج شود.

نظری افزود: با مهندسی مجدد همدلی و همراهی بیشتری در ساختار آموزش و پرورش بایستی به وقوع بپیوندد تا بستر مناسب برای مدیریت مناسب فراهم شود.

وی تصریح کرد: اگر در افق ۱۴۰۴ به دنبال تربیت دانش آموزان خلاق و نقاد هستیم شاخص های توسعه در آموزش و پرورش با تفکر می بایست همراه شود.

نظری، توسعه رفتارهای عقلانی در آموزش و پرورش را خواستار شد و خاطر نشان کرد: از ویژگی های جوامع پیشرفته رفتار های عقلانی توام با برخورد عقلانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز