خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای حفظ بیت المال مطرح شد؛

انتقاد استاندار از تعدی به حریم و بستر رودخانه ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۰۴

خسارت های میلیاردی ناشی از بروز سیل های متعدد در مازندران، ناشی از همین تجاوز به بستر رودخانه ها و تغییر اکوسیستم طبیعت است.

استاندار مازندران از تعدی به حریم و بستر رودخانه ها و برداشت های بی قاعده و غیرقانونی از آنها انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال بیان داشت: برداشت های بی رویه و بدون حساب و کتاب از بستر رودخانه ها، خسارات جبران ناپذیری بر طبیعت استان تحمیل نموده است.

وی افزود: خسارت های میلیاردی ناشی از بروز سیل های متعدد در مازندران، ناشی از همین تجاوز به بستر رودخانه ها و تغییر اکوسیستم طبیعت است.

فلاح با بیان اینکه می بایست با انجام مطالعات دقیق به عمق این مسائل توجه شود، تصریح کرد: اینگونه به نظر می رسد که وقوع چنین تخلفاتی در استان و در این سطح، ناشی از سهل انگاری و بی توجهی است.

استاندار مازندران بر برخورد جدی با این پدیده خطرناک تاکید کرد و ادامه داد: البته باید با دقت عمل شود و برخورد منطقی صورت گیرد، نباید طوری برخورد کنیم که ناگهان قیمت شن و ماسه نیز در استان افزایش زیادی یابد.

وی خاطرنشان کرد: این منابع طبیعی امانت خدا در دست ماست و باید برای نسل های آینده باقی بماند.
نماینده عالی دولت در استان از دستگاه های نظارتی استان خواست تا در این امر مهم به کمک دستگاه های اجرایی آمده و آنها را یاری کنند.

گفتنی ست در این جلسه که با حضور رییس کل دادگستری استان، معاون عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی، نظارتی، قضایی، نظامی و انتظامی برگزار شد، در خصوص راهکارهای مقابله با تجاوز به حریم بیت المال و حفظ و حراست از این منابع بحثو تبادل نظر شد.

هم چنین علی نبیان، معاون عمرانی استاندار نیز گزارش کاملی از وضعیت شن و ماسه در استان و تعداد کارگاه های مجاز و غیرمجاز ارائه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز