خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان رامسر:

طی ۱۰ ماه، ۸۶ بازدید با حضور مسئولین و خیرین از خانواده های تحت پوشش انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۷۹

خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته فقط طی ۱۰ ماه سال جاری ۸۶مورد بازدید از خانواده ها با حضور مسئولین و خیرین شهرستان به عمل آمده است.

فرماندار شهرستان رامسر به همراه مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز از طرح مفتاح الجنه از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در کتالم و سادات شهر بازدید نمود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر، دراین بازدیدکه شهردار و عضو شورای شهر کتالم و سادات شهر نیز حضور داشتند سبد کالا در قالب گوشت، برنج، ماکارونی و مواد خوراکی دیگر به ارزش هر سبد چهار میلیون و پانصد هزار ریال به خانواده ها اهدا گردید.

مدیر کمیته امداد شهرستان رامسر با اشاره به استقبال مطلوب خیرین و مسوولان از اجرای طرح مفتاح الجنه گفت: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته فقط طی ۱۰ ماه سال جاری ۸۶مورد بازدید از خانواده ها با حضور مسوولان و خیرین شهرستان به عمل آمده است.

پرویز سرایی اظهار داشت: این مدیریت هرهفته دوشنبه ها دیدار از خانواده های مددجویان تحت حمایت را در برنامه کاری خود دارد.

وی از مسئولین و خیرین و مردم نیکو کارخواست جهت آشنایی با مشکلات خانواده ها در طرح مفتاح الجنه شرکت کنند و در رفع مشکلات مددجویان این مدیریت را یاری نمایند.

به گفته جابر مددی مقدم مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام(ره) شهرستان رامسر، هم اینک تعداد ۱۵۹۳خانوار تحت پوشش این نهاد می باشند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز