خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

مازندران بی بدیل ترین ظرفیت های گردشگری را در خاورمیانه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۹۲

با هماهنگی و همکاری همه دستگاه های و نهادهای مسوول و متولی، ضربه های سنگینی به شبکه های تهیه و توزیع مواد مخدر در استان وارد کرده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه این استان بی بدیل ترین ظرفیت های گردشگری را در خاورمیانه در اختیار دارد، گفت: سالیانه میلیون ها ایرانی و غیرایرانی به این استان سفر می کنند که باید از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی در جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد اظهار داشت: بدون اینکه ریالی برای جذب گردشگر هزینه کنیم، میلیون ها مسافر وارد مازندران می شوند که باید برای استفاده از این ظرفیت برنامه مشخصی داشته باشیم.

وی، با تاکید بر اینکه زیبایی های مازندران تجلی قدرت الهی است، گفت: بر اساس آمار از اسفند سال ۹۲ تا مهر ماه ۹۳ حدود ۲۰ میلیون مسافر وارد مازندران شد که می توان از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کرد.

یونسی، تصریح کرد: اگر فقط در حوزه گردشگری برنامه ریزی هدفمند داشته باشیم و امکانات موجود را بسیج کنیم، به طور قطع می توان شاهد توسعه متوازن و پایدار استان باشیم، پس ضروری است که با بسیج مسوولان و استفاده از نظرات مردم راه توسعه استان و افزایش درآمدها را با کمک همه ظرفیت ها از جمله گردشگری باز کنیم.

معاون استاندار مازندران با تقدیر از اقداماتی که تا کنون در این زمینه صورت گرفته، خاطرنشان کرد: تلاش های بسیاری شده اما نیاز به تلاش و مجاهدت بیشتری داریم.

وی، با تاکید بر اینکه در حوزه مسایل امنیتی، استان مازندران با شکوه ترین جلوه از امنیت و آرامش را دارد، اظهار داشت: هیچ مشکلی ضدامنیتی در مازندران نداریم و کارشناسان توانایی در حوزه برقراری امنیت و آرامش داریم.

یونسی، با اشاره به هماهنگی موجود بین همه دستگاه ها و نهادهای استان، گفت: آسیب های اجتماعی در سطح استان داریم که تنها مختص به مازندران نیست، اما با تلاش های صورت گرفته در سال جاری شاهد کاهش جدی آسیب های اجتماعی بوده ایم.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری همه دستگاه های و نهادهای مسوول و متولی، ضربه های سنگینی به شبکه های تهیه و توزیع مواد مخدر در استان وارد کرده ایم.

یونسی با تاکید بر اینکه همه ما خلعت خادمی مردم را بر تن کرده ایم، گفت: باید مشکلات را صادقانه با مردم در میان بگذاریم و آنها باید بدانند ما به دنبال خدمت هستیم در این صورت است که مشکلات را هم می پذیرند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای کاهش قیمت جهانی نفت، اظهار داشت: نفت به ۴۰ دلار رسیده است که یکی از دلایل آن، تقابل با انقلاب اسلامی است، پس باید با اتکا به درون برای حل مشکلات تلاش کنیم و در چارچوب قوانین و مقررات از همه ظرفیت ها بهره بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز