خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائم شهر در گفتگو با ایلنا:

مغازه فروش لوله و اتصالات در خیابان جویبار، طعمه حریق شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۶۲

با تلاش گروه نجات، سه نفر از ساکنین واحد مسکونی که در میان دود غلیظ ناشی از حریق گرفتار شده بودند توسط مأمورین آتش نشانی از پنجره با استفاده از نردبان خارج شدند.

ظهر امروز، شهروندان قائم شهری منطقه خیابان جویبار، با مشاهده خروج دود و آتش از یک واحد تجاری، روبروی کوچه شهید بهشتی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علی شیرسوار در گفتگویی با بیان اینکه بلافاصله بعد از دریافت تماس، ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد اظهار داشت: آتش سوزی در مغازه فروش لوله و اتصالات رخ داد و واحدهای مسکونی که در بالای این مغازه قرار داشتند دچار دود گرفتگی کامل شدند.

وی، افزود: مأمورین آتش نشانی قائم شهر، در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و با توجه به گستردگی دود در محل به دو گروه امداد و اطفا تقسیم شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائم شهر اظهار داشت: با تلاش گروه نجات، سه نفر از ساکنین واحد مسکونی که در میان دود غلیظ ناشی از حریق گرفتار شده بودند توسط مأمورین آتش نشانی از پنجره با استفاده از نردبان خارج شدند.

شیرسوار، با بیان اینکه گروه اطفاء، با استفاده از لوله های آبدهی، حریق را مهار و خاموش کردند تصریح کرد: پس از تخلیه دود و ایمن سازی کامل ساختمان پس از یکساعت عملیات بی وقفه، آتش نشانان به عملیات خود پایان دادند.

وی افزود: علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز