خبرگزاری کار ایران

رییس آموزش و پرورش کلاردشت:

بر انتقال ارزش های والای انقلاب اسلامی در مدارس تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۳۶

همه ی آحاد جامعه از طیف ها و گروه های مختلف در خلق حماسه های حضور مردمی در این ایام تاثیرگذارند.

رییس آموزش و پرورش کلاردشت گفت: ملت ایران به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان با حضور پرشور در مراسم دهه ی فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری بر اوراق تاریخ انقلاب اسلامی خواهند افزود.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیمردان محمدزاده در جلسه ی ستاد دهه ی فجر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت با بیان این که جشن پیروزی انقلاب اسلامی جشن پیروزی همه مردم است.

رییس آموزش و پرورش کلاردشت راهپیمایی۲۲ بهمن و مراسم دهه ی فجر را مانور و تجلی وحدت و یکپارچگی مردم دانست و تصریح کرد: همه ی آحاد جامعه از طیف ها و گروه های مختلف در خلق حماسه های حضور مردمی در این ایام تاثیرگذارند.

وی با اشاره به رشادت های ملت ایران در راه انقلاب اسلامی، افزود: کسانی را به یاد آوریم که برای این انقلاب از همه چیز خود گذشتند و سخت ترین شرایط از زندان تا تبعید و شکنجه را به جان خریدند و تحمل کردند.

وی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و در راه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی عزیزترین هستی خود را فدا نمودند.

محمدزاده با تاکید بر لزوم یکپارچکی و وحدت در جامعه، تصریح کرد: ملت ایران به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان با حضور پرشور در مراسم دهه ی فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری بر اوراق تاریخ انقلاب اسلامی خواهند افزود.

وی با تاکید بر برنامه ریزی جامع و هماهنگ بین اعضای ستاد دهه فجر، بر انتقال ارزش های والای انقلاب اسلامی در مدارس تاکید کرد.

جهانگیری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کلاردشت با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه های دهه فجر رااینگونه برشمرد: نواختن زنگ انقلاب درروز۱۲بهمن وتجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مانور یاوران انقلاب در دوروز ۱۴ و۱۵ بهمن ماه، غبارروبی وعطرافشانی قبور شهدا در روز ۱۶ بهمن و حضور مدارس در مزار شهدا، دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور دانش آموزان در مراسم عبادی نمازجمعه، اجرای طرح یاران مدرسه و واگذاری مسوولیت به دانش آموزان مدرسه درروز ۱۸ بهمن، برگزاری مسابقه دستاوردهای انقلاب، برنامه گفتمان انقلاب و اجرای آن در مدارس دوره اول و دوره دوم متوسطه، برپایی نمایشگاه مقالات و کتب فرهنگیان، برگزاری مسابقات نقاشی همگانی، مسابقات ورزشی و… برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز