خبرگزاری کار ایران

در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان رازی بیان شد؛

اتمام بیمارستانهای قائم شهر و بهشهر از اولویت ها / قائم شهر از نظر درمانی، جزء فقیر ترین شهرستانها

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۷۷

پروژه بیمارستان رازی بدون تعطیلی به کار خود ادامه می دهد و در این راستا نمایندگان شهرستان قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی باید اعتبارات لازم را برای ساخت بیمارستان در بودجه بندی در نظر داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اتمام بیمارستانهای قائم شهر و بهشهر از اولویت های ماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از پروژه ساختمانی بیمارستان رازی قائمشهر با بیان اینکه در مازندران هفت پروژه نیمه‌کاره بیمارستانی وجود دارد اظهار داشت: اتمام بیمارستانهای قائم شهر و بهشهر از اولویت های ماست.

وی افزود: در سالجاری، دو بیمارستان بزرگ در شهرستان‌های آمل و چالوس به بهره برداری رسید و این امر نشان می دهد که نگاه دولت علاوه درمان، به زیرساخت‌ها نیز توجه ویژه ای دارد.

علیزاده با بیان اینکه مردم از ابتدای سال آینده تغییرات ظاهری را در نمای ساختمان بیمارستان رازی مشاهده می کنند تصریح کرد: پروژه بیمارستان رازی بدون تعطیلی به کار خود ادامه می دهد و در این راستا نمایندگان شهرستان قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی باید اعتبارات لازم برای ساخت بیمارستان را در بودجه بندی در نظر داشته باشند.

در ادامه، فرماندار شهرستان قائم‌شهر گفت: پروژه تا بخش اسکلت ساخته شد و باید مشکلات موجود برطرف شود تا ساخت به پایان برسد.

مهدی محمدی با بیان اینکه بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر، شهرهای مجاور اعم از سیمرغ، جویبار و سوادکوه شمالی را نیز در حوزه مصدومیت ها و بیماری های عفونی تحت پوشش قرار می دهد افزود: اگر برای ساخت بیمارستان مشکل اعتباری وجود داشته باشد باید هرچه زودتر برطرف شود.

وی ادامه داد: قائم شهر از نظر درمانی، جزء فقیر ترین شهرستانهاست و به غیر از بیمارستان تامین اجتماعی که متعلق به پنج استان کشور است، بیمارستان دیگری در شهر وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز