خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک ملی دردیدارازشرکت صنایع چوب و کاغذمازندران:

شرکت چوب و کاغذ مازندران قامت بالایی در تولید کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۱۷

در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی کارخانه‌ای مانند صنایع چوب و کاغذ نباید دغدغه فروش داشته باشد. / طرح‌های توسعه‌ای شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به درستی مطرح و آنچه مربوط به بانک ملی است مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل بانک ملی گفت: واردات کاغذ اقدامی متناقض با شعار اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا از ساری، عبدالناصر همتی شامگاه چهارشنبه در دیدار از شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران در جمع مدیران این شرکت با تا کید براینکه شرکت صنایع چوب و کاغذ برای سال‌های آینده باید به فکر برنامه‌های توسعه‌ای متناسب با بازار باشداظهارکرد: اجرایی شدن طرح‌های توسعه‌ای واحد‌های تولیدی و صنعتی و حمایت صحیح از تولیدات یکی از راه‌های برون رفت از رکود اقتصادی است.

مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه کاغذ دارای اهمیت مهمی برای کشور است در عین حال نسبت به کاهش سرانه مطالعه مردم نسبت به روزنامه‌ها هشدار داد و گفت: واحدهای تولیدکننده کاغذ در کشور باید متناسب با نیاز روز خود را مجهز کرده تا بتوانند با نوآوری بیشتر سهم اساسی در بازار اقتصاد کشور ایفا کنند.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی کارخانه‌ای مانند صنایع چوب و کاغذ نباید دغدغه فروش داشته باشد، خاطر نشان کرد: با وجود محصولات داخلی واحدهای دولتی نباید برای تامین نیاز خود به واردات روی آورند.

همتی تصریح کرد: وزارتخانه‌هایی نظیر آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و آموزش عالی باید نسبت به تأمین کاغذ مورد نیاز کتب درسی خود از طریق واحدهای تولید کاغذ داخل کشور نظیر صنایع چوب و کاغذ مازندران اقدام کنند.

مدیرعامل بانک ملی در پایان یادآور شد: طرح‌های توسعه‌ای شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به درستی مطرح و آنچه مربوط به بانک ملی است مورد بررسی قرار گیرد.

همتی با اشاره به اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران دارای بالایی در تولید است، تصریح کرد: ‌ باید با کمک سیستم بانکی هر چه سریع‌تر نسبت به طرح‌های توسعه‌ای در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اقدام کنیم.

مدیرعامل بانک ملی با اعلام اینکه از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران حمایت می‌کنیم، یادآور شد: وقتی نیاز است شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران توسعه پیدا کند ما آمادگی حمایت از این بنگاه اقتصادی را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز