خبرگزاری کار ایران

در نشست مسئول کمیته های بانوان فرمانداریها مطرح شد؛

نقش زنان در موفقیت ها غیر قابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۳۸

۳ هزاررسانه علیه ایران اسلامی، ارزش ها و آرمانهای ما وارد جنگ نرم شده اند و تبلیغ می کنند تا این ارزشها را کمرنگ کنند که باید هوشیار باشیم.

فرماندار بهشهر گفت: بعد از برگزاری همایش بانوان فرهیخته در غرب مازندران، همایش بانوان فرهیخته شرق و مرکز مازندران در بهشهر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نورزاد، در جلسه مشاوران و کارشناسان امور بانوان فرمانداری های مرکز و شرق مازندران در فرمانداری بهشهر اظهار داشت: آمادگی برگزاری این همایش بزرگ بانوان را در هر مکانی در شهرستان بهشهر با بهترین شرایط داریم و هیچ مشکلی برای برگزاری این همایش در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه توانمندی های بانوان در عرصه های مختلف انقلاب و بعد از آن در طول ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم با برگزاری این همایش، توانمندی های بانوان بدرستی به جامعه شناسانده شود.

نورزاد ادامه داد: نقش زنان در توسعه و پویایی جامعه را غیرقابل انکار دانست و باید این توانمنمدی ها و ظرفیت ها در حوزه بانوان را در بخش های مختلف جامعه به نمایش گذاشت.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه امروز دشمن با تهدیدهای جنگ نرم وارد منازل شده است گفت: بانوان به عنوان مادران این خانواده ها باید در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن و حفظ خانواده، عفاف و حجاب و مسائل مختلف خانوادگی و اجتماعی با آگاهی بیشتری وارد شوند و بصیرت افزایی کنند.

وی افزود: در داخل کشور هیج توطئه، ترفند و تهدید داخلی وجود ندارد اما تهدیدهای خارجی بسیار فراوان است که با هدف متزلزل کردن بنیان خانواده وارد شده اند و اگر به درستی در این رابطه وارد نشویم و بانوان نقش آفرینی مناسب نداشته باشند دشمن به اهداف شوم خود می رسد.

نورزاد اظهار داشت: ۳ هزاررسانه علیه ایران اسلامی، ارزش ها و آرمانهای ما وارد جنگ نرم شده اند و تبلیغ می کنند تا این ارزشها را کمرنگ کنند که باید هوشیار باشیم.

وی گفت: همه دشمنان اسلام و در راس استکبار، علیه نظام اسلامی با هدف بی هویت کردن نهاد خانواده، وارد شده اند و ضربه های سهمگین خود را بر دین مبین اسلامی و انقلاب اسلامی وارد کرده اند که باید با مصون نگه داشتن خانواده ها در برابر این حمله ها و توطئه مقاومت کنیم و زنان به عنوان مدیران خانه با آگاهی بیشتری وارد شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز