خبرگزاری کار ایران

گرزین، در نشست مشترک با معاون متوسطه آموزش و پرورش استان:

همکاری دو دستگاه آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای در مهارت آموزی نسل آینده ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۱۳

صدور گواهینامه مهارت برای دانش آموزان شاخه کاردانش در حال پیگیری از طریق سازمان فنی و حرفه ای می باشد که در آینده نتایج آن اعلام می گردد.

مدیر کل فنی و حرفه ای مازندران گفت: همکاری های مشترک ادارات کل فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش مازندران توسعه می یابد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، رضا گرزین در نشست مشترک با معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: همکاری دو دستگاه آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای در مهارت آموزی نسل آینده ضروری است.

وی با تاکید بر هدفدار کردن مهارت های آموزشی در جهت اشتغال گفت: فنی و حرفه ای آماده است در همه زمینه ها با آموزش و پرورش همکاری داشته باشد.

گرزین خاطر نشان کرد: صدور گواهینامه مهارت برای دانش آموزان شاخه کاردانش در حال پیگیری از طریق سازمان فنی و حرفه ای می باشد که در آینده نتایج آن اعلام می گردد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش نیز با اشاره به توسعه همکاری های اداره کل فنی و حرفه ای بیان کرد: از نماینده اداره کل فنی و حرفه ای برای تدوین برنامه جامع همکاری دستگاه های اجرای استان در امر آموزش هنرجویان فنی و حرفه ای و کاردانش، دعوت می شود.

وی توسعه همکاری ها را خواستار شد و تقویت مهارت های کاربردی به منظور یادگیری اصول حرفه ای در میان دانش آموزان هنرستان ها را ضروری دانست.

گفتنی است: بر گزاری دوره های آموزش نیروی انسانی(ضمن خدمت) برای هنرآموزان در برخی از مهارت ها در مراکز آموزش فنی و حرفه ای توسط مربیان این مراکز، هماهنگی اداره کل فنی و حرفه ای با صدا و سیمای شبکه تبرستان جهت تهیه برنامه و انجام مصاحبه های مشترک با اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فنی و حرفه ای با موضوع مهارت آموزی و اشتغال، اعلام رشته های موجود در مراکز آموزشی دولتی تحت پوشش فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش جهت توسعه رشته های آموزشی در هنرستان های کاردانش برای سال تحصیلی آتی با همکاری و هماهنگی اداره کل فنی و حرفه ای مهمترین مصوبه های اعلام شده در این جلسه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز