خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

دهه فجر بزرگترین رویداد اجتماعی کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۹۸

بزرگداشت دهه فجر از اهم وظایف ماست و پشتیبانی از ستاد دهه فجر و کمیته روستایی و عشایری به هر شکل ممکن صورت پذیرد چرا که همه ما مدیون روستائیان هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دهه فجر را بزرگترین رویداد اجتماعی کشور خواند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان مطلب فوق افزود: کشور ایران علیرغم وجود همه مشکلات، تهدیدها و تحریم ها روز بروز در حال پیشرفت و تعالی است.

وی، با اشاره به بالا رفتن سطح عمومی بهداشت، رفاه و خدمات در مقایسه با قبل از انقلاب، جمهوری اسلامی ایران را یک قدرت بلامنازع در منطقه عنوان داشت و افزود: کشور ایران از بعد سیاسی، قوی ترین کشور در منطقه است و نقش آفرینی آن در مناقشات منطقه ای منجر به ایجاد امنیت و ثبات شده است.

حیدرپور، با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل هیچگاه نتوانستند حکومت شیعی و اسلامی کشورهای منطقه را تغییر دهند، آن را به برکت اسلام، امام و انقلاب دانست و اظهار داشت: تمام قدرت ایران به اتکای مردمی بودن آن است و ایران هیچ وابستگی به غرب و شرق ندارد چرا که هدف آن یک هدف الهی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حمایت و پشتیبانی از خانواده معظم شهدا در طول سال به ویژه در ایام دهه فجر را از وظایف اصلی دولت و دولتمردان عنوان کرد و افزود: بزرگداشت دهه فجر از اهم وظایف ماست و پشتیبانی از ستاد دهه فجر و کمیته روستایی و عشایری به هر شکل ممکن صورت پذیرد چرا که همه ما مدیون روستائیان هستیم.

وی، جایگاه کمیته روستایی و عشایری را با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت استان روستایی است جایگاهی والا و ارزشمند توصیف کرد و بر تلاش ارزنده و برنامه ریزی مناسب برای آبرومند برگزار کردن برنامه های این کمیته تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز