خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رامسر:

همه باید پیشرفت جامعه ی اسلامی را منوط به دستگاه تعلیم و تربیت بدانند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۱۶

وظیفه ما معلمان، تربیت دانش آموزانی مستعد و شهروندانی خوب در جامعه می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رامسر گفت: با توجه به نقش حساس آموزش و پرورش باید نگاه مردم را نسبت به این دستگاه تغییر دهیم و همگان باید پیشرفت جامعه ی اسلامی را منوط به دستگاه تعلیم و تربیت بدانند.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی در رامسر ضمن تبریک میلاد محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: حضرت محمد(ص) به عنوان آخرین فرستاده ی الهی هدف از انجام رسالت خود را تعلیم و تربیت دانست.

وی افزود: خدمت به تعلیم و تربیت و بندگان شایسته خدا همواره به عنوان یک ارزش الهی و مقدس شمرده می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: وظیفه ما معلمان، تربیت دانش آموزانی مستعد و شهروندانی خوب در جامعه می باشند.

قاسمی، نقش اولیا و مربیان را مهمترین نهاد تربیتی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر ما به عنوان یک انسان بالاترین درجات علمی را طی کرده باشیم اما بچه های خوبی تربیت نکنیم آنگاه نخواهیم توانست جامعه ی خوبی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش مازندران، کیفی سازی آموزش و پرورش را اولویت کاری خود بر شمرد و گفت: با توجه به نقش حساس آموزش و پرورش باید نگاه مردم را نسبت به این دستگاه تغییر دهیم و همگان باید پیشرفت جامعه ی اسلامی را منوط به دستگاه تعلیم و تربیت بدانند.

وی، در سخنان خود با اشاره به این که آموزش و پرورش امروز در حال تغییر از روش های سنتی به روش های نوین است اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که آموزش و پرورش در تراز جمهوری اسلامی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن قدردانی از خانواده خیر لاریجانی گفت: خیرین نقش بسیار و ارزنده ای در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارند.

در پایان طی مراسمی سید علی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان، سروری فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان رامسر، خیرین مدرسه ساز و جمعی از مسوولین شهرستانی و محلی از خانواده خیر بزرگوار لاریجانی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ خانواده مرحومه آمنه درآیه هزینه نصب سیستم گرمایشی مجتمع ولایت فقیه را به مبلغ بیست وپنج میلیون تومان بوده، پرداخت نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز