خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رامسر:

رامسر مهمان پذیر ترین نقطه شمال کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۹۳

رامسر به خاطر موقعیت ممتاز و بی نظیر گردشگری و زیست محیطی نامی شناخته شده در دنیا می باشد و برای میزبانی شایسته از خیل عظیم گردشگران در ایام نوروز باید برنامه ریزی درست صورت گرفته و از همه امکانات جهت میزبانی شایسته استفاده شود.

فرماندار شهرستان رامسر گفت:

به گزارش ایلنا، حسین سروری در جلسه ستاد دائمی سفر افزود: این نقطه از کشورعزیزمان بدلیل وجود جنگل های سرسبز و سواحل و چشم اندازها و آثار تاریخی و طبیعی، دهستان ها و روستاها و مناطق ییلاقی زیبا از دیر باز مورد توجه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

فرماندار رامسر، اظهار داشت: رامسر مهمان پذیر ترین نقطه شمال کشور است ومسولان شهرستان باید تمام انرژی خود را در جهت خدمت بیشتر به کار گرفته و نگاه ویژه ای به حوزه گردشگری داشته باشند.

سروری، ادامه داد: با توجه به حضور پرشمار گردشگران در ایام نوروز باید از تمام ظرفیتها اعم از بخش های دولتی، خصوصی، اردوگاهها، مدارس، مجتمع های اقامتی و رفاهی استفاده و نظارت های لازم نیز صورت بگیرد.

وی، تاکید نمود: باید در زمینه مهیا سازی کارها بویژه در حوزه شهری، شهرداران همت بیشتری نمایند و در زمینه مبلمان شهری و فضای سبز و ساماندهی پلاژهای ساحلی برنامه ریزی گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز