خبرگزاری کار ایران

در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان چالوس مطرح شد؛

توجه کارگران در واحدهای خبازی، نسبت به تهیه کارت سلامت

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۹۱

متصدیان واحدهای خبازی با توجه به سهمیه روزانه آرد نسبت به رعایت ساعت پخت نان اقدام و بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت لازم را در این خصوص داشته باشند.

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان چالوس با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت، دبیر تعزیرات آرد و نان و بعضی از روسای ادارات و کلیه متصدیان واحدهای خبازی این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، فرماندار چالوس در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) گفت: پخت نان و کار در نانوایی یک شغل استثنایی و مشکل می باشد و نان نیز در کشور ما یک کالای استراتژیک محسوب می گردد.

زندی، با اشاره به این مطلب که نان نقش اساسی در سبد غذایی مردم دارد افزود: نحوه تهیه و عرضه ننان برای مردم و مسئولین و دولت حساس می باشد و صنف زحمتکش خبازان می توانند با تهیه و عرضه نان با کیفیت به شهروندان در رفع این نگرانی و حساسیت گام بردارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از بیماری ها واگیردار می باشد کلیه کارگران فعال در واحدهای خبازی نسبت به تهیه کارت سلامت و رعایت نظافت فردی و محیط کار توجه لازم را داشته باشند.

زندی گفت: متصدیان واحدهای خبازی با توجه به سهمیه روزانه آرد نسبت به رعایت ساعت پخت نان اقدام و بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت لازم را در این خصوص داشته باشند.

فرماندار چالوس در پایان با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا و احتمال قطع گاز و و هم چنین عدم دوگانه سوز بودن تعداد محدودی از واحدهای خبازی در شهرستان تاکید کرد: در اسرع وقت متصدیان این واحدهای خبازی ای نسبت به دوگانه سوز کردن واحدهای خود اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز