خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد:

۷۵ درصد اعتبارات تملک دارایی شهرستان ساری تخصیص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۴۴

با اعتباری که از طریق ستاد توسعه عمران و سرمایه گذاری به ادارات شهرستانی تزریق شد تعدادی از پروژه های نیمه کاره مرکز استان با قوت به کار خود ادامه می دهند.

فرماندار مرکز استان با اشاره به راه اندازی ستاد توسعه عمران و سرمایه گذاری در مرکز مازندران گفت: تاکنون این ستاد توانسته است ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش عمرانی و تولیدی هزینه کند.

به گزارش ایلنا از ساری، جواد واحدی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار مرکز مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری ساری اظهار داشت: خوشبختانه با شروع فعالیت ستاد توسعه عمران و سرمایه گذاری در دولت تدبیر امید بارقه امید در بین سرمایه گذران بخش خصوصی زنده شد و اقبال مردم به اجرای طرح های سرمایه گذاری افزایش یافت.

وی، با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی در مرکز مازندران رشد قابل چشمگیری در دولت جدید داشته است، افزود: تاکنون ۷۵ درصد اعتبارات تملک دارایی شهرستان ساری تخصیص یافت.

واحدی با بیان اینکه پروژه های عمرانی متعددی در شهر ساری در حال احداثاست، افزود: با اعتباری که از طریق ستاد توسعه عمران و سرمایه گذاری به ادارات شهرستانی تزریق شد تعدادی از پروژه های نیمه کاره مرکز استان با قوت به کار خود ادامه می دهند.

وی از احداثپروژه پل سمسکنده در بخش مرکزی ساری خبر داد و گفت: لاین این پل که از کمربندی شمالی به سمت سمسکنده در حال ساخت است در ایام نوروزبه بهره برداری می رسد.

فرماندار ساری با بیان اینکه ستاد توسعه عمران و سرمایه گذاری با جدیت و قاطعیت به وظایف محوله خود در مرکز مازندران انجام می دهد، تصریح کرد: بنده بیشتر مدیر اجرایی و عملیاتی هستم و کمتر سعی کردیم در خصوص فعالیت های ستاد اطلاع رسانی کنیم.

فرماندار مرکز مازندراندر ادامه گفت: تخصیص اعتبارات تملک دارایی در ۹ ماهه گذشته سال در شهرستان ساری بی نظیر بوده است.

واحدی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری نمایشگاه بهاره در ساری خبر داد و گفت: در این نمایشگاه کالاهای مصرفی از تولید به مصرف در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت مرکبات در مرکز استان بحرانی است، از مدیر جهاد کشاوزی مرکز مازندران خواست تا نسبت به تامین میوه شب عید اقدام نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز