خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان نور:

شهرداران در شهرسازی به فرهنگ، معاد و معاش مردم هم توجّه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۵۹

حساب مسئولان از دیگر افراد جداست و در قبال مسئولیت خود باید پاسخگوی مردم و خدا باشند تا در محضر خدا سرافراز محشور شوند.

فرماندار شهرستان نور، در آیین معارفه شهردار جدید نور اظهار کرد: هر کسی مسئولیت بیشتری داشته باشد، بارش گران‌تر است و این جای خوشحالی نیست، تنها افتخار این مسئولیت‌ها مدال نوکری مردم است که بر سینه داریم.

به گزارش ایلنا، هادی خنجری به ظرفیت‌های این شهر اشاره کرد و افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت بسیار زیاد و مواهب خدادادی در این شهر، آن را شکوفا سازیم و در شأن و جایگاه این مردم، خدمت‌رسان خوبی باشیم.

وی، مطالبات مردم و خود از شهردار جدید را از نظر جامعه‌شناسی شهری بیان کرد و گفت: شهری سالم است که شهروند سالم داشته باشد و این امر نیاز به زیباسازی شهر، روان‌سازی ترافیک، ساخت و ساز و معماری دینی و اسلامی دارد که برای تفکر فرهنگی و هدفمند احداثشود تا آرامش و آسایش خاطر را برای شهروندان به دنبال داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور به شهردار جوان توصیه کرد: در این مسئولیت به دور از همه حواشی و در صراط مستقیم به جز خدمت، چیزی دیگری در سر نداشته باشد.

خنجری، تصریح کرد: حساب مسئولان از دیگر افراد جداست و در قبال مسئولیت خود باید پاسخگوی مردم و خدا باشند تا در محضر خدا سرافراز محشور شوند.

وی، بر پاسداری از خون شهدا و ارزش نظام اسلامی تأکید کرد و افزود: برای به اهتزاز در آمدن پرچم الله، جان‌ها و خون‌های زیادی داده شد و شهرداری در حفظ ارزش‌ها باید در شهرسازی به فرهنگ، معاد و معاش مردم هم توجّه داشته باشد.

فرماندار شهرستان نور به ابلاغیه وزارت کشور مبنی بر تدوین برنامه پنج ساله در شهرداری‌ها اشاره کرد و از شهرداران شهرهای شهرستان نور خواست تا برنامه پنج ساله جامع تهیّه و سالانه بخشی از آن را اجرا کند تا به هدف کلی طرح برسند.

خنجری، از همه اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران خواست تا در مدت مسئولیت هر چه در توان دارند، برای خدمت به مردم بگذارند، زیرا این فرصت از دست می‌رود و بعد غبطه این روز‌ها را می‌خوریم.

فرماندار نور گفت: به عنوان نماینده عالی دولت هر چه توان و اختیار قانونی دارم، برای شکوفایی شهر و شهرستان به شورا و شهردار کمک می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز