خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر خبر داد؛

برگزاری مسابقات جام کشتی شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۱۸

لازم است تا مدیران مسئول در روز نخست و اختتامیه رقابت‌ها حضور داشته باشند و یا نماینده‌ای از طرف آنها بیاید زیرا جوانان با دیدن مسئولان، امیدوار شده و احساس غرور می‌کنند.

فرماندار بهشهر در جلسه ستاد هماهنگی مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر، اظهار کرد: برگزاری ۱۱ دوره مسابقات جام کشتی شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر نشان از همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و اشتیاق جامعه کشتی به این مسابقات دارد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر محمدتقی نورزاد گفت: جوانان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که حفظ آنها به هر طریق وظیفه مسئولان است و برپایی مسابقات مختلف ورزشی از بهترین فرصت‌ها برای ایجاد شور و اشتیاق در بین جوانان به حساب می‌آید.

نماینده عالی دولت در بهشهر با تاکید بر حضور مسئولان در سالن مسابقات گفت: لازم است تا مدیران مسئول در روز نخست و اختتامیه رقابت‌ها حضور داشته باشند و یا نماینده‌ای از طرف آنها بیاید زیرا جوانان با دیدن مسئولان، امیدوار شده و احساس غرور می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از اعمال طرح‌ ترافیکی در خیابان‌های امام خمینی(ره) و شهید رجایی این شهرستان در روزهای ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه به دلیل برگزاری مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر خبر داد.

سید محسن جعفری اظهار کرد: فرماندهی انتظامی بهشهر برحسب وظیفه ذاتی تامین کننده نظم و امنیت اجتماعی است بنابراین همانند سال‌های قبل، نقش خود را در برگزاری مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد به بهترین شکل ممکن، ایفا می‌کند.

وی از اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به سالن مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد در روزهای ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه خبر داد و گفت: این طرح ترافیکی در خیابان‌های امام خمینی(ره) و شهید رجایی که منتهی به سالن مسابقات هستند اجرا می‌شود، مدرسه ۱۵ خرداد برای پارکینگ خودروهای مسئولان عالی‌رتبه و کشوری در نظر گرفته شد.

این مقام انتظامی از مسئولان شهری خواست که در روزهای ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه برای رفت و آمد به سالن مسابقات، از خودروی شخصی استفاده نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه فضای مسابقات و اطراف تشک باید آرام و بدون جمعیت باشد، افزود: به همراه داشتن کارت ورود و خروج ویژه بازیکنان و دست‌اندرکاران مسابقات ضروری است زیرا برخورد ماموران نیروی انتظامی با افراد به واسطه داشتن یا نداشتن کارت شناسایی، متفاوت است.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر، اظهار کرد: جلسات مختلفی در این رابطه برگزار شد که نشان از اهمیت مسابقات دارد.

سید غلامرضا رضوی با اشاره به آمادگی ۱۹ تیم داخلی و خارجی در این رقابت‌ها، افزود: تیم‌های ارمنستان و گرجستان وارد کشور شدند و در زمان مقرر وارد شهرستان بهشهر می‌شوند.

وی در پایان گفت: مطمئن هستیم که شهرستان بهشهر با تجربه برگزاری ۱۱ جام گذشته، امسال با کیفیت بهتر و مدیریت بهتری، جام دوازدهم را برگزار می‌کند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در رده سنی جوانان، روزهای ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه در سالن شهید هاشمی‌نژاد واقع در خیابان امام خمینی(ره) جنب اداره ورزش و جوانان بهشهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز