خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

فاز دوم میدان ابن شهرآشوب آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۱۴

مشاور پروژه، طرح بسیار زیبایی با الهام از معماری بومی ارائه کرده است که تصمیم داریم در اولین فرصت احداثآن را آغاز کنیم چرا که باور داریم چنین پروژه ای نه تنها زیبایی ساری را دو چندان می کند بلکه نیاز مبرم همشهریان عزیزم می باشد.

شهردار ساری، با تاکید بر این مطلب که زیباسازی سیمای شهر از جمله اهداف مهم شهرداری ساری است از آغاز فاز دوم میدان بن شهرآشوب خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری مهدی عبوری طی بازدیدی از فاز دوم میدان ابن شهرآشوب که در ضلع جنوب شرقی این میدان است آغاز آن را گام بزرگی در پیوند با زیباسازی سیمای شهر توصیف کرد و گفت: هنر شهرداری ساری در اجرای همزمان پروژه هایی است که هم زیربنایی هستند و هم به سیمای شهر جلوه ای خاص و پرشکوه می بخشند.

وی اتمام فاز اول این میدان را در مدت زمانی نزدیک اعلام کرد و طرح ایجاد پیاده راه در حد فاصل این میدان تا میدان ساعت را مورد توجه قرار داد و افزود: مشاور پروژه، طرح بسیار زیبایی با الهام از معماری بومی ارائه کرده است که تصمیم داریم در اولین فرصت احداثآن را آغاز کنیم چرا که باور داریم چنین پروژه ای نه تنها زیبایی ساری را دو چندان می کند بلکه نیاز مبرم همشهریان عزیزم می باشد.

شهردار ساری بازسازی کامل بوستان قائم را در پیوند با زیباسازی سیمای شهر عنوان کرد و افزود: توسعه همه جانبه بدون توجه به زیباسازی چهره ساری مطلوب شهرداری و شهروندان نیست و باید توجه داشت زیبایی، سیمای شهری وظیفه ای است بر عهده تمام سازمانها و نهادها و حتی اماکن تجاری مانند یک فروشگاه و بدون همراهی و مشارکت آنها این اتفاق میمون و فرخنده به ثمر نخواهد رسید.

عبوری، در پایان از برنامه های گسترده واحد زیباسازی شهرداری ساری برای ایجاد تحولی بزرگ در این پیوند سخن گفت و اظهار امیدواری کرد در سایه این تلاش مستمر و همه جانبه ساری سیمای راستین و با شکوه خود را بار دیگر بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز