خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه آمل:

مردم آمل در ساخت زائرسرای مازندرانی‌ها در مشهد مقدس پیشقدم می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۱۰

همه مدیران و نهادهای دولتی باید در این کار خداپسندانه تعامل و مشارکت داشته و از کمک‌های مردمی مساعدت تا برای آخرت خود ره‌توشه‌ای فراهم کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به تعدد خیران در آمل، گفت: مردم این شهرستان نیز پیشتاز ساخت زائرسرای محرومان در مشهد مقدس باشند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، غلام‌حسین شفیع‌زاده در جلسه ستاد ساخت زائرسرا مازندرانی‌ها در مشهد مقدس واقع در دفتر فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری جهت ساخت زائرسرا از همه استان‌ها در مشهد مقدس، ستادی در استانداری مازندران تشکیل شد، بیان کرد: این ستاد با حضور نماینده ولی فقیه مازندران، معاون عمرانی استانداری مازندران، ریاست نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان و جمعی از فرمانداران برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در این ستاد ساخت زائرسرا برای خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمندی که برای نخستین بار عازم حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، مصوب شده است، افزود: در این نشست با تصمیمات اتخاذ شده برای هر یک از شهرستان‌های استان سهمیه‌ای برای آغاز و تکمیل ساخت پروژه زائرسرا تعیین شد.

شفیع‌زاده با تاکید بر اینکه اعتبار هر یک از شهرستان‌ها بر اساس آمار جمعیتی مشخص شده که آمل در ردیف سوم قرار گرفت، افزود: برای این شهرستان اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال مصوب شده که در مرحله نخست سهمیه این شهرستان ۳ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه برای دریافت وجوهات از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران قبوض ارائه می‌شود، تصریح کرد: این قبوض‌ در اختیار دستگاه‌ها و نهادهای دولتی قرار می‌گیرد تا در این امر ورود پیدا کنند.

فرماندار آمل، از فراهم شدن زمین برای ساخت این پروژه از سوی شهرداری مشهد مقدس با صدور پروانه رایگان خبر داد و گفت: پروژه ساخت زائرسرا در زمینی به مصافت ۹۵۷ مترمربع با زیربنای ۸ هزار و ۴۰۰ متر بوده که در هفت طبقه با تجهیزات کامل رفاهی و مذهبی ساخته می‌شود.

شفیع‌زاده با ابراز خرسندی از ساخت این زائرسرا برای افراد و خانواده‌های بی‌بضاعت و قشر ضعیف جامعه‌ یادآور شد: همه مدیران و نهادهای دولتی باید در این کار خداپسندانه تعامل و مشارکت داشته و از کمک‌های مردمی مساعدت تا برای آخرت خود ره‌توشه‌ای فراهم کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: شهرستان آمل در همه کارها و امور خیریه در استان و کشور همیشه بر سر زبان‌ها بوده است با توجه به اینکه نباید در این امر از کمک رسانه‌ها و مطبوعات جهت انعکاس ساخت زائرسرا با تبلیغات گسترده‌ای برای تنویر افکار عمومی غافل بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز