خبرگزاری کار ایران

رییس آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ:

توزیع ۴۲ هزار پاکت شیر به مدارس شهرستان سیمرغ

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۲۱

با حمایت و هدایت مدیران، معلمان و مربیان مدارس بتوانیم دراجرای هدفمند این طرح در مدارس موفق عمل نماییم تا در اهداف اجرایی آن خللی ایجاد نشود.

رییس آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ گفت: ۴۲هزار پاکت شیر استریلیزه تحویل مدارس شهرستان سیمرغ گردید.
به گزارش ایلنا، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، فرامرز رحیمی در زمان تحویل شیر به مدیران مدارس رحیمی هدف از اجرای این طرح از سوی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: با استناد به بررسی های انجام شده از سوی کارشناسان تغذیه و بهداشت، کمبود دریافت کلسیم و آهن در دو سوم خانواده های کشور مشهود است که شیوع بالای بیماری های قلبی عروقی و افزایش مشکلات بیماری پوکی استخوان از پیامدهای الگوی تغذیه نامناسب است.

وی خاطر نشان کرد: براساس نتایج تحقیقات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصرف شیر و لبنیات در کشور از سبد مطلوب غذایی فاصله دارد و بدیهی است که با وجود چنین وضعیتی نسل آینده در معرض عوارض جدی ناشی از تغذیه نامناسب قرار خواهد گرفت.

رییس آموزش وپرورش شهرستان سیمرغ، ارتقاء سطح سلامت تغذیه ای دانش آموزان، آشنایی آنان با ارزش غذایی شیر، مصرف شیر سرد بعنوان میان وعده، ترویج فرهنگ مصرف شیر و تامین بخشی از نیازهای تغذیه ای دانش آموزان را از اهداف اجرای این طرح عنوان نمود.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت و هدایت مدیران، معلمان و مربیان مدارس بتوانیم دراجرای هدفمند این طرح در مدارس موفق عمل نماییم تا در اهداف اجرایی آن خللی ایجاد نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز