خبرگزاری کار ایران

فرماندار نور در جلسه شورای اداری خواستار شد؛

پیگیری متولیان امر و همراهی همه دستگاهها و مردم در جهت اجرای برنامه های توسعه کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۱۲

مسئولین از دادن وعده­ هایی که توان اجرای آن را ندارند، خودداری کنند و هیچوقت از یاد شهدا غافل نشوند و بدانند که شهداء ناظر بر اعمال آنها هستند و باید تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز به­ کار گیرند.

جلسه شورای اداری بخش بلده با حضور هادی خنجری و جمعی از مسئولین دستگاههای دولتی شهرستان نور در بخشداری بلده برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هادی خنجری در این جلسه با بهره­ گیری از آیه­ای از قرآن کریم گفت: مسئولین از دادن وعده­ هایی که توان اجرای آن را ندارند، خودداری کنند و هیچوقت از یاد شهدا غافل نشوند و بدانند که شهداء ناظر بر اعمال آنها هستند و باید تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز به­ کار گیرند.

فرماندار نور با اشاره به اهمیّت تولیدات کشاورزی، خواستار تلاش و پیگیری متولیان امر و همراهی همه دستگاهها و مردم در جهت اجرای برنامه های توسعه کشاورزی شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور با اشاره به ظرفیت عظیم موجود در شهرستان نور، پرهیز از هرگونه سیاسی­ کاری و سیاست­­ بازی را سرلوحه کار خود دانست و تصریح کرد با تمام توان و تلاش و با رفتار صادقانه به­­ دنبال برداشتن گامهای مؤثّر برای پیشرفت شهرستان خواهیم بود و در این راه از تمام ظرفیتها بهره­ مند خواهیم شد و دست یاری به­ سوی تمام دلسوزان دراز می­کنیم و البتّه این امر میسر نخواهد شد مگر با وحدت همدلی و یکپارچگی. فرماندار نور در ادامه ارتباط صحیح و گسترده مسئولین با مردم را حلقه مفقوده موفّقیّت در برنامه­ ها دانست و از مسئولین شهرستان خواست تا با کمک مردم در جهت توسعه گام بردارند.

خنجری در پایان گفت: مسئولین نظام مقدس اسلامی چه در داخل توسط مردم و چه در خارج از کشور با معیار شهدا سنجیده می­شوند و باید به رفتار و عملکرد خود حساس باشند.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از عملکرد مسئولین شهرستان در سطح بخش بلده ارائه شد و درخصوص مواردی از جمله در حوزه­ های راه، برق، آب و زباله مباحثی مطرح و بررسی شد و در پایان فرماندار نور از بیمارستان ولی عصر(عج) شهر بلده و خانه­ های بهداشت روستایی در حال احداثبخش بلده بازدید به­ عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز