خبرگزاری کار ایران

مدیریت شبکه بهداشت و درمان میاندرود خبر داد؛

افتتاح مرکز درمان بستر شهر سورک در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۴۰

خیرین سکانداران سلامت جامعه هستند و در راستای نجات جان مردم گامهای مؤثری را برداشته ا ند.

جلسه خیرین سلامت شهرستان میاندورود با حضور فرماندار میاندورود، دامادی، نماینده مردم میاندورود و ساری در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران و جمعی از خیرین به میزبانی مدیریت هتل بادله برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان میاندورود، خیرین را ناجیان شهرستان خواند و افزود: خیرین سکانداران سلامت جامعه هستند و در راستای نجات جان مردم گامهای مؤثری را برداشته ا ند.

ارسطو قادری، از کمک بیش از ده میلیارد ریالی مدیریت هتل بادله در ساخت مرکز درمان بستر ده تختخوابی شهرسورک تقدیر کرد و اظهار داشت: شهرستان میاندورود به داشتن چنین خیرینی به خود می بالد.

قادری گفت: در توان دولت نیست تا بخواهد در تمامی بخشها اعتباری را تخصیص دهد اما با این وجود دولت در بخش سلامت جامعه قدمهای بلندی برداشته است که با این وجود همت بیشتر خیرین را به خود می طلبد.

در ادامه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندورود، مطالبی را پیرامون نیازمندی های بخش درمان و سلامت شهرستان میاندورود ارائه نمود و از افتتاح مرکز شبانه روزی درمان بستر ده تختخوابی شهر سورک و همچنین خانه بهداشت روستای انجیل نسام در دهه مبارک فجر خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز