خبرگزاری کار ایران

احمد مظفری خبر داد؛

سفر سه روزه هیات اتریشی به مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۱۶

در این هیات سه سرمایه گذار از کشور اتریش علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه پسماند و نیروگاه زباله سوز به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۳ لغایت۱۵ دی ماه ۹۳ از مراکز مرتبط با این فعالیتها در شهرهای مختلف مازندران بازدید می کنند.

هیأتی از کشور اتریش جهت بازدید از مراکز پسماند، تبدیل زباله به سوخت و تولید برق وارد مازندران می شود.

به گزارش ایلنا، احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران با اعلام این خبر گفت: در این هیات سه سرمایه گذار از کشور اتریش علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه پسماند و نیروگاه زباله سوز به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۳ لغایت۱۵ دی ماه ۹۳ از مراکز مرتبط با این فعالیتها در شهرهای مختلف مازندران بازدید می کنند.

وی نشست با دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، بازدید ازشهرک صنعتی ساری و نیروگاه در حال احداثزباله سوز و بازدید از کارخانه آرین شیمی ساری را برنامه های کاری اولین روز حضور هیات اتریشی در مازندران اعلام کرد.

مظفری تاکید کرد: در دومین روز، اعضای هیات از نیروگاه شهید سلیمی نکا و کارخانه کمپوست شرق استان با محوریت بهشهر بازدید می کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران بازدید از مرکز مدیریت پسماند قائمشهر و بازدید از یکی از مراکز تولید برق از زباله و دپوی زباله آمل را از جمله برنامه های آخرین روز حضور این هیات در مازندران اعلام کرد.

وی جذب و جلب سرمایه گذار خارجی برای حل مشکل پسماند و زباله را یکی از برنامه های مهم استان اعلام کرد و گفت: بازدید هیأتها و سرمایه گذاران خارجی زمینه آشنایی آنان را با قابلیتها و توانمندیهای مازندران فراهم نموده و در امر سرمایه گذاری تسریع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز