خبرگزاری کار ایران

دادستان آمل خبرداد؛

اجرای طرح پایش تصویری مرکز کنترل شهرداری در آینده ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۷۴

با توجه به نقش این مرکز عملیاتی در کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی ناهنجاری‌ها از جمله سرقت، شهرستان آمل را به عنوان هشتمین شهر صاحب این توان و علم معرفی کرده و این برنامه فنی را در این شهر اجرایی می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم، طرح پایش تصویری مرکز کنترل شهرداری در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، علی طالبی در جلسه شورای پیشگیری از سرقت اظهار کرد: به همراه مسئولان شهرستانی بازدیدی از طرح پایش تصویری مرکز کنترل شهرداری قزوین داشتیم که استان قزوین به عنوان یکی از هفت استانی بوده که دارای این مرکز است.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش این مرکز عملیاتی در کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی ناهنجاری‌ها از جمله سرقت، شهرستان آمل را به عنوان هشتمین شهر صاحب این توان و علم معرفی کرده و این برنامه فنی را در این شهر اجرایی می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با بیان اینکه موقعیت راهبردی شهرستان‌ها در هر استانی متفاوت است، بیان کرد: می‌توان با توجه به افزایش ناهنجاری‌هایی نظیر سرقت در جامعه برنامه‌ریزی درستی انجام داد.

وی به مهم‌ترین سرقت‌ها در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: سرقت از مشتریان بانک‌ها، کارت‌های اعتباری، سرقت از داخل خودرو، کیف‌قاپی، جیب‌بری، سرقت موتورسیکلت و سرقت از محل کسب مهم‌ترین سرقت‌ها در سطح شهرستان هستند.

طالبی گفت: بینشی در مقابل بینش انحرافی سارق باید داشته باشیم و برای حفظ امنیت شهرستان بکوشیم زیرا تا دست به دست هم ندهیم نمی‌توانیم شاهد شهری ایده‌آل باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز