خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جمع مدیران و کارکنان دیوان محاسبات:

نظارت دقیق دیوان محاسبات ضامن ارتقای سلامت اداری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۳۷

همه مدیران باید نظارت دیوان محاسبات را جدی بگیرند و تلاش کنند بودجه در مسیر خودش مصرف شود.

استاندار مازندران که در جمع مدیران و کارکنان دیوان محاسبات مازندران سخن می گفت نظارت دقیق بر عملکرد دستگاههای اجرایی را در حوزه مالی ضامن ارتقاء سلامت اداری خواند و گفت: رسالت دیوان محاسبات بسیار خطیر و ارزشمند است.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار، بر پیشگیری و نظارت دقیق حین کار برای جلوگیری از تخلفات مالی در دستگاهها تاکید کرد و گفت: الحمدلله دیوان محاسبات امروز جلوتر از دستگاههای اجرایی حرکت می کند.

مقام عالی دولت در استان تعامل دستگاههای اجرایی با دیوان محاسبات استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: همه مدیران باید نظارت دیوان محاسبات را جدی بگیرند و تلاش کنند بودجه در مسیر خودش مصرف شود.

ربیع فلاح با تاکید بر این نکته که دستگاههای اجرایی باید در چارچوب مقررات و قانون عمل کنند گفت: در سال ۹۳ شاهد افزایش اعتبارات استان مازندران در کشور بودیم و این روند در سال ۹۴ هم ادامه خواهد داشت.

استاندار مازندران بار دیگر ایجاد زمینه مناسب برای حضور فعال بخش خصوصی را در توسعه استان مهم خواند و گفت: اگر به دنبال تحول در استان هستیم باید فضا را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی با تعامل و وفاق فراهم کنیم.

وی فضای استان را فضای کار و تلاش خواند و گفت: مازندران از توسعه عقب مانده است و انتظار می رود همه افراد برای جبران این عقب ماندگی کمک کنند و اگر انتقادی هم هست باید برای توسعه استان باشد

فلاح، در پایان تاکید کرد: فرصت خدمت بسیار محدود است و به سرعت می گذرد و ما باید از لحظه لحظه این فرصتها برای خدمت شایسته به مردم استفاده کنیم.

در این نشست پری پور مدیر کل دیوان محاسبات استان نیز گزارشی در مورد فعالیتها و اقدامات دیوان محاسبات استان ارائه نمود و از استاندار مازندران به دلیل همکاری و تعامل بسیار خوب با مجموعه دیوان محاسبات تشکر نمود.

وی از استاندار مازندران به دلیل تلاش برای افزایش اعتبارات مازندران تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز