خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اموزش و پرورش مازندران:

ایجاد منابع درآمدی در آموزشگاهها

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۸۳

کمبود منابع انسانی و فرسودگی بسیاری از امکانات و تجهیزات از مشکلات منابع درون سازمانی این اداره کل بشمار می رود.

علی قاسمی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش در استانداری مازندران یکی از مشکلات جدی در جامعه را موضوع اشتغال نامید و اظهار داشت: بیشترین مراجعین به اداره کل آموزش و پروش مراجعین جویای کار با مدارک تحصیلی بالا هستند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ کارافرینی یکی از راه حل های برون رفت مشکل اشتغال است افزود: سال گذشته بستر آموزش عالی را برای همه فراهم کردیم.

قاسمی فعالیت هنرستانها را نوعی کارافرینی و ایجاد اشتغال دانست و ابراز داشت: ایجاد نمایشگاه ویژه محصولات تولید شده در هنرستانها جهت اشتغالزایی فارغ التحصیلان است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران یکی از مشکلات دیگر اموزش و پرورش را مشکلات درون سازمانی مطرح کرد و ابراز داشت: کمبود منابع انسانی و فرسودگی بسیاری از امکانات و تجهیزات از مشکلات منابع درون سازمانی این اداره کل بشمار می رود.

قاسمی افزود: یکی از اه حل هایی که بتوانیم آموزش و پرورش را به تولید برسانیم ایجاد منابع درآمدی در آموزشگاهها می باشد.

وی با اشاره به اینکه سهم بری از بودجه استانی به تناسب خدماتی که دستگاههای تجرایی ارائه می دهند در نظر گرفته شود افزود: درخواست می شود در سال جدید سهم بری آموزش و پرورش افزایش یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه بیان داشت: در کوتاه مدت، هنرستانها به لحاظ اقتصادی تقویت می شوند و در دراز مدت موجب کارآفرینی دانش آموزان می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز