خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائمشهر:

مطالبات کارگران کارخانه نساجی بزودی پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۶۹

مطالبات کارگران کارخانه نساجی از شنبه آینده قابل پرداخت است. / یک اراده جمعی در شهرستان بوجود آمد تا با همکاری هم بتوانیم کارگران را به حقوق حقه خود برسانیم.

فرماندار قائمشهر گفت: مطالبات کارگران کارخانه نساجی از شنبه آینده قابل پرداخت است.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، مهدی محمدی فرماندار قائمشهر صبح امروز در نشست خبری گفت: بر اساس پیگیری های که از سوی مسئولین استانی، شهرستانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام گرفت از طریق ارائه تسهیلات که از سوی بانک ملی انجام می شود طی چند روز آینده مطالبات بازنشستگان نساجی مازندران پرداخت می گردد.

وی با بیان اینکه وام ۱۲ میلیاردی بانک ملی به نساجی در حساب مشترک واریز خواهد شد ادامه داد: با توافق انجام شده با نمایندگان کارگران در دسته های هفتاد نفری لیست تهیه و به نوبت مطالبات پرداخت می شود.

محمدی اظهار امیدواری کرد ظرف مدت ده روز کل مطالبات به حساب کارگران واریز می شود.

فرماندار قائمشهر افزود: یک اراده جمعی در شهرستان بوجود آمد تا با همکاری هم بتوانیم کارگران را به حقوق حقه خود برسانیم.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید از نقد منطقی و دلسوزانه استقبال می کند، افزود: با این نگاه، نقد و بررسی اصحاب رسانه را در شناسایی و حل معضلات حوزه شهرستان با آغوش باز می پذیریم.

محمدی به تقدس قلم اشاره و تصریح کرد: امیدواریم خونی که به واسطه این قلم ها به جامعه تزریق می شود، پویایی و دلگرمی را میان مردم و مجموعه نظام بوجود آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز