خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار فریدونکنار:

جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های مهم تصمیم‌گیری در مجامع بین‌المللی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۰۲

ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و به همین دلیل تیرهای فتنه دشمنان بعد از انقلاب اسلامی به سمت صداقت مردم ایران و اقتدار جمهوری اسلامی آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: که در آیین تودیع و معارفه فرماندار فریدونکنار سخن می گفت خواستار مشارکت و همکاری همه نخبگان و دلسوزان برای توسعه همه جانبه استان شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی رستمی در این مراسم اظهار داشت: امید به آینده با حضور دولت یازدهم در کشور حاکم و خدمات بسیار ارزنده‌ای در این مدت به مردم ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه کنترل تورم، کنترل افزایش قیمت‌ها و اجرای طرح نظام سلامت که از منویات مقام معظم رهبری بود در کشور تحقق یافته است، ادامه داد: تفاهم با دنیا به جای تقابل در دستور کار سیاست خارجی دولت تدبیر و امید قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه باید برای موفقیت سربازان جمهوری اسلامی در جبهه سخت مذاکرات هسته‌ای دعا کرد، گفت: امروز جمهوری اسلامی با هدایت و راهبری مقام معظم رهبری نقش بسیار موثری در خاورمیانه دارد و الحمدلله ایران قدرت اول خاورمیانه است،

علیرضا یونسی تصریح کرد: جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های مهم تصمیم‌گیری در مجامع بین‌المللی است.

وی بیان داشت: ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و به همین دلیل تیرهای فتنه دشمنان بعد از انقلاب اسلامی به سمت صداقت مردم ایران و اقتدار جمهوری اسلامی آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تشکر از سرپرست قبلی فرمانداری فریدونکنار گفت: سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار هم از جنس انقلاب و برادر بزرگوار شهید است و مدارج تحصیلی عالیه را سپری کرده و از بدنه وزارت کشور در سطوح مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بخشداران و فرمانداران استان در دولت یازدهم نظارت و بازرسی می‌شود و هر کس بر اساس سیاست‌های نظام و دولت عمل نکند جای خود را باید به شخص دیگری بدهد خطاب به سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار اظهار داشت: خدمت به مردم باید در اولویت کار باشد و خدا را همیشه ناظر بر اعمال خود بداند و از همین امروز مراسم تودیع خود را ببیند و برای رضای خدا به مردم خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار باید از همه ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه منطقه بهره ببرد، خاطرنشان کرد: همه فرمانداری‌های مازندران برنامه‌های یک‌ ساله و سه ساله ترسیم کردند که بر اساس آن فعالیت می‌کنند.

یونسی تاکید کرد: همواره باید بر اساس قانون عمل کرد و برنامه‌ریزی مدون برای رسیدن به افق چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه برخورد صادقانه و راستگویانه از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: زبان عذرخواهی مسئولان به ویژه فرمانداران باید برای مردم باز باشد، باید با اخلاق و با روی گشاده و بر اساس قانون با مردم رفتار کرد کرد.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز ما به دلیل دشمنی خصمانه دنیای استکبار است، گفت: عربستان سعودی تحریم سنگینی با کاهش شدید قیمت نفت بر جمهوری اسلامی تحمیل کرده، اما به لطف خدا، تدبیر دولت و حمایت مردم از این مشکل نیز سربلند خارج می‌شویم.

یونسی با اشاره به اینکه رسانه‌ها با نقد دلسوزانه، متعهدانه و در راستای مصالح مردم به یاری دولت بشتابند، ادامه داد: همه انقلاب‌های جهان با شکست مواجه شده اما انقلاب اسلامی مردم ایران همیشه سربلند بوده است.

قابل ذکر است در این مراسم که امام جمعه و جمعی از مسئولان و مدیران شهرستان حضور داشتند از زحمات حجت‌الله عصمتی در سرپرستی فرمانداری فریدونکنار تقدیر و مهرداد ابراهیمی با حکم ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار معرفی شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز