خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرودگاههای مازندران:

صنعت هوایی در توسعه کشور نقش مهمی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۷۱

وی افزود: در حوزه راه و شهرسازی سریع ترین وسیله، صنعت هوایی است که در طول سال ۳ درصد مسافران از طریق صنعت هوایی جابجا می شوند.

موسی مشاء زمینی در جلسه کمسیون گردشگری و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی با اشاره به زیر ساخت های موجود در بحثحمل و نقل در استان مازندران، اظهار داشت: حمل و نقل با توجه به زیر ساخت های مهمی که دارد در توسعه کشور نقش مهمی دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی افزود: در حوزه راه و شهرسازی سریع ترین وسیله، صنعت هوایی است که در طول سال ۳ درصد مسافران از طریق صنعت هوایی جابجا می شوند.

مدیر کل فرودگاههای مازندران به پرواز مسقیم ساری به دبی به طور مستقیم اشاره کرد و گفت: این خط پروازی با حمایت اداره کل فرودگاههای مازندران در در سال ۸۹ استارد خورده است.

مشاء زمینی افزود: در صنعت هوایی ما از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستیم و در حال حاضر پرواز ساری به دبی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: پرواز فوق با بهترین هواپیما ها و از تمامی ظرفیت هایی اروپایی برخوردار است بنابراین این پرواز واسطه اینکه به همه نقاط دنیا پرواز دارد برای فرودگاه های مازندران تولدی دیگر است.

مشاء زمینی با اشاره به اینکه فرودگاه ساری جز ۱۰ فرودگاه برتر کشور هستیم، ابراز داشت: با توسعه پروازهای خارجی، مازندران در ردیف چهار فرودگاه برتر کشور قرار می گیرد.

وی به راه اندازی پرواز مستقیم ساری – قزاقستان اشاره کرد و گفت: زیرساخت فرودگاه ساری برای پروازهای خارجی فراهم است.

مدیر کل فرودگاههای مازندران از افتتاح سالن مستقبلین با وسعت ۷ متر مربع فرودگاه دشت ناز ساری برای پروازهای خارجی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: فرودگاه ساری این آمادگی را دارد که پرواز ساری - اکتائو را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز