خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

روز به روز از مساحت فضای سبز مورد نیاز مردم کاسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۳۵

معلوم نیست در شهرهای مازندران چه اتفاقی افتاده که روز به روز از مساحت فضای سبز مورد نیاز مردم کاسته می شود.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ساخت و سازهای بی رویه و غیرقانونی، فضای سبز شهرها و جنگل های کم نظیر مازندران را نابود می کند.

به گزارش ایلنا، علی نبیان روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که در مسجد گت زمین خلیل شهر برگزار اظهار کرد: معلوم نیست در شهرهای مازندران چه اتفاقی افتاده که روز به روز از مساحت فضای سبز مورد نیاز مردم کاسته می شود.

وی بیان کرد: یکی از موارد مهمی که باید بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد، ممانعت از انجام ساخت و سازهای بی رویه در جنگل ها است که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید، توجه فراوانی به این مورد شده و خراب کردن این منازل و ویلاها، مورد تاکید قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه، معضل دپوی غیربهداشتی زباله را یکی از معضلات جدی شهرهای مازندران دانست وگفت: احداثکارخانه های کمپوست و زباله سوز در شهرهای استان، یکی از برنامه های دولت برای حل این مشکل است.

نبیان ادامه داد: علاوه بر مشکارت شهرداری ها، دولت بودجه های فراوانی برای ساخت و تکمیل این طرح ها اختصاص می دهد تا از توسعه و کسترش این مشکل در سال های آینده جلوگیری شود.

وی از پیشرفت کارخانه کمپوست بهشهر تقدیر کرد و گفت: در صورت رفع برخی مشکلات کوچک، این کارخانه قابلیت بهره برداری در دهه فجر امسال را دارد.

وی همچنین از انجام مراحل پایانی احداثسدگلورد خبر داد و وعده داد آبگیری این سد در نیمه اول سال ۹۴ آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز