خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران:

سال ۹۴ پایه دهم متوسطه لغو و پایه نهم در دوره اول متوسطه مستقر میشود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۱۰

در حوزه آموزش متوسطه و ابتدایی جهت استقرار پایه نهم کمیته ویژه تشکیل شد که در آن مقرر شد در سال ۹۴ پایه نهم در دوره اول متوسطه مستقر شده و دیگر پایه دهم اول متوسطه نداشته باشیم.

علی قاسمی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان برگزار شد ضمن تشریح دستور کار جلسه مبنی بر تعیین شهریه مدرسه برای دانش اموزان اتباع خارجی به عملکرد آموزش و پرورش در روزهای اخیر اشاره کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، در جلسه شورای همکاری حوزه آموزش و پرورش با حضور آیت الله طبرسی، امضای تفاهم نامه با اداره کل کتابخانه عمومی مازندران را مبنی بر تجهیز ۱۰ هزار جلد کتاب کتابخانه های مدارس را از سوی کتابخانه های عمومی استان مازندران را از اهم برنامه های آموزش و پرورش استان مازندران اعلام کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران تجلیل از مشاوران پژوهنده که از ۲۰۰ طرح ارائه شده و تقدیر از ۱۲ طرح برگزیده را از دیگر اقدامات اداره کل آموزش و پرورش مازندران برشمرد.

وی از اجرای هفدهمین برنامه معلم پژوهنده با ۳۰۰ هزار آثار خبر داد و گفت: از تعداد آثار ارائه شده ۲۴ اثر برتر وبرگزیده استان مازندران تجلیل شد.

قاسمی به ساماندهی فعالیت های پژوهش تحقیق از طریق طراحی پایگاه پژوهشی اشاره کرد و از رونمایی پایگاه پژوهشی در هفته پژوهش بعنوان اولین طرح از سوی آموزش و پرورش مازندران خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه از ۷ شهرستان، ۱۱ آموزشگاه به عنوان پایگاه مدرسه پژوهش محور انتخاب شدند اظهار داشت: طرح فوق نیز به عنوان طرح پزوهشی برتر در کشور انتخاب شد.

وی افزود: برای نخستین بار در ویرایش ۶۳۰ پژوهشگر فرهنگی همراه با دیگر پژوهشگران استان مازندران در سامانه پژوهشگران استانداری نامشان ثبت شد و از این تعداد ۳ نفر از همکاران فرهنگی آموزش و پرورش به عنوان پژوهشگر برتر درکنار ۲۱ پژوهشگر برتر نام خود را ثبت کرده و در هفته پژوهش از آنان تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ابراز داشت: از ۶۴۲ پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با محوریت مسائل مربوط به آموزش و پرورش، حمایت مالی انجام دادیم.

قاسمی افزود: در حوزه آموزش متوسطه و ابتدایی جهت استقرار پایه نهم کمیته ویژه تشکیل شد که در آن مقرر شد در سال ۹۴ پایه نهم در دوره اول متوسطه مستقر شده و دیگر پایه دهم اول متوسطه نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز