خبرگزاری کار ایران

مدیر شهرسازی ومعماری راه وشهرسازی مازندران خواستار شد:

استفاده از سرمایه اجتماعی برای توسعه پایدار شهرها

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۸۷

شهرهای مازند ران به واسطه نزدیک بودن فاصله آنها به یکدیگر موقعیت دسترسی بسیار خوبی را دارند و ما این مسئله را در سایر نقاط کشور کمترمی بینیم.

مدیر شهرسازی ومعماری اداره کل راه وشهرسازی استان مازندران در دومین همایش شهرسازی، توسعه شهری و آسیب های آن عنوان نمود: باید ارتقاء سطح کیفی در محیط شهری در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس علی ثباتی در این همایش ضمن قدردانی از برگزار کنندگان، برپایی چنین همایش هایی را در جهت ارتقای دانش فنی مهندسین و آموزش و آگاهی حقوق شهروندی و تلاش در جهت توسعه آن مثمر ثمر دانست.

مدیر شهرسازی ومعماری راه وشهرسازی مازندران در این نشست استفاده از سرمایه اجتماعی برای توسعه پایدار شهرها را بسیار حیاتی برشمرد و اظهار داشت: لزوم تدوین سند چشم انداز شهرهاکه مورد وفاق همه مردم است باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در شهرهای استان کمبود های زیادی داریم که باید مسئولین شهری نگاه ویژه ای به آن داشته باشند ابراز داشت: توسعه و پیشرفت، ارتقاء سطح کیفی محیط شهری فراهم نمودن بستر مناسب برای شهروندان باید سرلوحه کار شهرداری ها باشد.

مهندس ثباتی اضافه نمود: شهرهای مازند ران به واسطه نزدیک بودن فاصله آنها به یکدیگر موقعیت دسترسی بسیار خوبی را دارند و ما این مسئله را در سایر نقاط کشور کمترمی بینیم.

گفتنی است دومین همایش شهرسازی، توسعه شهری و آسیب های آن با حضور حدود ۳۰۰نفر از مهندسین عضو کانون مهندسین بابل، مسئولین شهری، نمایندگان سازمان های مردم نهاد این شهرستان در کانون مهندسین شهرستان بابل برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز