خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

وضعیت آب در برخی ازمناطق چالوس و نوشهر به یک معضل خاص تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۳۳

با توجه به رویکرد جدید و اقدامات وزیر نیرو که به صورت مستمر به دنبال بر طرف کردن مشکلات آب، برق و فاضلاب با مشارکت بخش خصوصی است، امیدواریم آثار آن در کمترین زمان در شکوفایی مازندران آشکار شود.

استاندار مازندران بر ضرورت رفع هرچه زودتر معضل آب چالوس و نوشهر استاندار مازندران با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی در شهرستان های نوشهر و چالوس بر ضرورت رفع هرچه زودتر معضل آب این ۲شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار در جلسه بررسی وضعیت پروژه های انتقال آب چالوس در فرمانداری این شهر که با حضور وزیر نیرو و مسوولان استانی و شهرستان برگزار شد، گفت: وضعیت آب در برخی ازمناطق چالوس و نوشهر به یک معضل خاص تبدیل شده که نیازمند توجه و رفع هرچه زودتر این مشکلات است.

وی تصریح کرد: این شرایط به ویژه در بخش مرزن آباد و شهر هچیرود که مردم در تامین آب شرب روزانه نیز مشکل دارند، حادتر است به نحوی که نمی توان تا اجرا شدن طرح جامع آبرسانی در این مناطق که ممکن است بیش از چند سال به درازا بکشد، منتظر شد.

وی ادامه داد: این وضعیت در بخش کجور که یک منطقه محروم است علاوه بر بروز مشکل برای مردم منطقه حتی به دلیل نبودن امکانات اولیه موجب کوچ مردم به شهرها شده است.

استاندار مازندران با اشاره به تلاش شبانه روزی آبفا و امور آب روستایی و شهری در جهت خدمت رسانی به مردم استان، افزود: زندگی مردم در این مناطق با سختی صورت می گیرد و این درحالی است که مردم انتظار دارند هرچه زودتر مشکل آب آنها رفع شود و دراین راستا باید هرچه زودتر تدابیر خاصی در جهت رفع معضل مردم منطقه برداشته شود.

فلاح جلودار اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید و اقدامات وزیر نیرو که به صورت مستمر به دنبال بر طرف کردن مشکلات آب، برق و فاضلاب با مشارکت بخش خصوصی است، امیدواریم آثار آن در کمترین زمان در شکوفایی مازندران آشکار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز