خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذار شرکت باران نیرو بشل:

نداشتن راه و جرثقیل، از مشکلات حمل پروژه های سنگین در مازندران است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۷۰

فرایند اخذ مجوز و تسهیلات سه سال و فرایند اجرای آن ۸ ماه به طول انجامید و با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان که بخش ارزی آن به مبلغ ۱۳ میلیون دلار توسط بانک صنعت، معدن و تجارت از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده و مابقی با آورده شخصی به سرانجام رسید.

سرمایه گذار شرکت باران نیرو بشل گفت: نداشتن راه مناسب و جرثقیل حمل محموله، از مشکلات استان مازندران در رابطه با پروژه های سنگین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سوادکوه شمالی، جمشید حسن پور در مراسم افتتاح نیروگاه برق ۲۵ مگا واتی شهرک صنعتی بشل با بیان اینکه تولید پراکنده برق با فیلتر سی اچ پی(تولید هم زمان دما و برق) از ویژگی های این نیروگاه است اظهار داشت: در سالجاری راندمان ما ۴/۴۶ درصد بوده است که بالاترین راندمان در سطح کشور را به خود اختصاص داد.

وی افزود: فرایند اخذ مجوز و تسهیلات سه سال و فرایند اجرای آن ۸ ماه به طول انجامید و با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان که بخش ارزی آن به مبلغ ۱۳ میلیون دلار توسط بانک صنعت، معدن و تجارت از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده و مابقی با آورده شخصی به سرانجام رسید.

حسن پور، با بیان اینکه در ارتباط با پروژه های سنگین، راه مناسبی برای حمل محموله بالای ۷۰ تن را نداریم تصریح کرد: تجهیزات نیروگاه در قالب محموله ۱۰۰ تنی را از جاده خاکی و از راه سمنان به محل نیروگاه منتقل کردیم.

سرمایه گذار شرکت باران نیرو بشل دومین مشکل استان را نداشتن جرثقیل جهت نصب تجهیزات سنگین عنوان کرد و ادامه داد: نصب نیروگاه به کمک مشاورین شرکت هیوندای کشور کره و توسط متخصصین داخلی انجام شد.

وی ادامه داد: کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع به میزان۱/۹مگاوات در پیک سال جاری و کمک به بهبود تولید شبکه سراسری و جلوگیری از اعمال خاموشی به میزان ۲۵ مگاوات را ازاهداف و اثرات اجرایی این پروژه می باشد.

حسن پور اظهار داشت: این نیروگاه موجب افزایش پایداری شبکه و تأمین برق مستمر و مطمئن منطقه و جبران ضعف ولتاژ، بهبود ولتاژ برق مشترکین منطقه و تقویت پدافند غیرعامل خواهد شد.

گفتنی است: با افتتاح این نیروگاه، ۱۵ نفر مشغول بکار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز