خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران:

تعامل و هم افزایی برای توسعه استان باید به یک عزم جدی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۰۲

مسوولان، امانت داران نظام جمهوری اسلامی هستند و باید برای پرهیز از لغزش های احتمالی همه اهتمام خود را به کار بندند و با مدیریت جهادی در راستای تحقق اعتلا و شکوفایی ایران اسلامی تلاش نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: باید از تمام ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم استفاده کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در همایش بخشداران غرب مازندران در رامسر، خاطر نشان ساخت: پیامد چنین نشست هایی باید توسعه استان، دمیدن روح امید در جامعه و نشاندن لبخند بر لب های مردم و تمهید مقدمات برای اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری و برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید باشد.

وی افزود: مسوولان، امانت داران نظام جمهوری اسلامی هستند و باید برای پرهیز از لغزش های احتمالی همه اهتمام خود را به کار بندند و با مدیریت جهادی در راستای تحقق اعتلا و شکوفایی ایران اسلامی تلاش نمایند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: پاکدستی و تعهد مهم ترین ویژگی های یک مسوول در نظام جمهوری اسلامی است و در این مسیر باید از تمام توان خود در جهت حفظ و ارتقاء این خصلت ها بهره گیری نماید.

یونسی با اشاره به این که باید از تمام ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم استفاده کرد، بیان داشت: همکاری، تعامل و هم افزایی برای توسعه استان باید به یک عزم جدی تبدیل شود.

حسین سروری، فرماندار رامسر نیز در این نشست عنوان کرد: این شهرستان با دارا بودن ویژگی های خاص و ممتاز اقلیمی و طبیعی، سالانه میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.

سروری، افزود: آمار حضور گردشگران خارجی و داخلی در این شهرستان نمونه گردشگری رو به افزایش است و باید از این ظرفیت ها در جهت تقویت صنعت گردشگری استفاده کرد.

در این همایش مدیران کل دفتر سیاسی و انتخابات و دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون استاندار را همراهی نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز