خبرگزاری کار ایران

رییس آموزش و پرورش بندپی غربی:

آغاز ساخت مدرسه سه کلاسه با کمک ۸۰۰ میلیونی خیر نیک اندیش

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۲۶

سیاست اصلی دولت و همه ی مسئولین در جهت ساخت مدارس جدید و در خور شان بچه های مستعد و باهوش این مرزو بوم می باشد و فراهم نمودن فضای مطلوب جهت ارتقای علم و دانش و رسیدن به تحول بنیادین در نظام آموزشی کشور که از منویات مقام عظمای ولایت مقام معظم رهبری مد ظله العالی است باید تحقق یابد.

کلنگ ساخت بنای مدرسه ۳ کلاسه ابتدایی شهید حنظله روستای دولت رودبار به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، طی مراسمی، با حضور امام جمعه بندپی غربی، معاون بخشدار، شهردار و خیر نیک اندیش و نیکوکار مهندس حاج حسین اصغرزاده و اهالی روستای دولت رودبار، کلنگ ساخت بنای مدرسه ۳ کلاسه ابتدایی شهید حنظله به زمین زده شد.

حجت الاسلام حاجی زاده، ضمن تجلیل از این فکر و اقدام خیر خواهانه ی آقای اصغر زاده خیر جوان و خوش آتیه گفت: ساخت مدرسه و بنای آموزشی ساختن انسان و ساختن اندیشه و فرهنگ می باشد.

جوادی رییس آموزش و پرورش بندپی غربی در این مراسم ضمن قدردانی از خیر نیکوکار و همه خیرین نیکوکار مدرسه ساز، بیان داشت: سیاست اصلی دولت و همه ی مسئولین در جهت ساخت مدارس جدید و در خور شان بچه های مستعد و باهوش این مرزو بوم می باشد و فراهم نمودن فضای مطلوب جهت ارتقای علم و دانش و رسیدن به تحول بنیادین در نظام آموزشی کشور که از منویات مقام عظمای ولایت مقام معظم رهبری مد ظله العالی است باید تحقق یابد.

وی افزود: برای ساخت این بنای آموزشی، با بر آورد اولیه، مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شد که خیر اصغر زاده هزینه ساخت این آموزشگاه تا بهره برداری کامل را برعهده گرفته است.

در ادامه اصغر زاده خیر نیکو کار اظهار داشت: گام نهادم در این راه به سفارش مرحوم پدرم بود که آرزو داشت در کار خیر پیش قدم باشد. و از خدای عزیز و منان می خواهم که مرا در این راه توفیق دهد و در جاهای دیگر از این مرز و بوم مدرسه بسازم و با شاد کردن دل بچه های عزیز این مرزو بوم، روح پدرم را شاد کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز