خبرگزاری کار ایران

در طرح یک محله، یک مسجد مطرح شد؛

تقسیم عادلانه امکانات توسط شورا و شهرداری / همکاری شهروندان، با مأمورین طرح ممیزی املاک

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۰۴

با توجه به محرومیتی که در درزیکلا نسبت به محله های دیگروجود دارد باید با صرف پول و اعتباربه مشکلات مردم این منطقه رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی به همراه اعضای شورای شهر و شهرداربا حضور در طرح یک محله، یک مسجد شامگاه یکشنبه با مردم درزیکلای قائمشهر دیدارو از نزدیک با مشکلات اهالی آشنا شدند.

وی، با بیان اینکه همه مسائل مطرح شده توسط مردم، در حوزه کاری شهرداری و شورای شهر است، اظهار داشت: با توجه به محرومیتی که در درزیکلا نسبت به محله های دیگروجود دارد باید با صرف پول و اعتباربه مشکلات مردم این منطقه رسیدگی شود.

در ادامه، سرپرست شهرداری قائمشهر با بیان اینکه امکانات موجود خیلی خوش بینانه فقط یک دهم نیاز و مشکلات را برطرف می کند، اذعان داشت: شورای شهر و شهردار باید تقسیم کننده خوبی باشند تا بتوانند این امکانات اندک را عادلانه برای عمران و آبادانی شهرتقسیم کنند.

حجازی افزود: امورات شهر و هزینه های آن توسط مردم پرداخت می شود و در نتیجه ما کارگر وخدمتگزار مردمیم و باید در قبال دریافت عوارض، خدمات ارائه دهیم.

وی از اهالی درزی کلا خواست تا یک نفر را بعنوان نماینده معرفی کنند و مشکلات و کمبودها را به شهرداری منتقل کند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

حجازی با اشاره به خریداری ۳۰۰مخزن زباله با تأیید شورای شهر، گفت: حداکثر تا روز جمعه رفتگر و ماشین حمل زباله در درزیکلا مستقر خواهد شد.

وی، از اجرای طرح ممیزی نوسازی که برابر قانون هر ۵ سال یکبار برگزار می شود، خبر داد و افزود: از همه مردم تقاضا می شود ضمن همکاری و ارائه اطلاعات درست به مأموران ممیزی، هنگام مراجعه آنان به درب منازل خود حتما " با رؤیت کارت شناسایی ازاین افراد، احراز هویت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر نیز به آسفالت نامناسب درزیکلا اشاره کرد و گفت: در حین اجرای طرح کانال خیابان مرحوم علیپور، و بسته شدن خیابان اصلی و پرتردد، برای تسهیل در عبور و مرور خودروها موقتا " درزیکلا آسفالت و تردد از این منطقه صورت می گرفت.

مهدی ابراهیمی اظهار داشت: متأسفانه عدم مدیریت و صرف هزینه در اجرای آسفالت در آن زمان، آسفالت منطقه بعلت عدم زیرسازی مناسب و و آبگرفتگی، غیر ایمن و غیراستاندارد است.

رئیس شورای اسلامی قائمشهر در پایان گفت: با توجه به مصوبه نصب تابلو در همه کوچه ها، تا پایان سال جاری درهمه کوچه پس کوچه های قائمشهر و محلات آن تابلو نصب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز