خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان بابل:

دانشگاههای ما سرشار از نیروهای قوی ایی است که آینده‌سازان این مملکتند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۷۱

دانشجویان به عنوان وجدان بیدار ملت در صحنه‌هایی که اتفاق می‌افتد و خطراتی که جامعه را تهدید کرده پیشتاز و پیشرو در دادن هشدار هستند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: دانشگاههای ما سرشار از نیروهای قوی ایی است که آینده‌سازان این مملکتندو ما وظیفه حمایت از آنها را داریم.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرماندرای ویژه شهرستان بابل، رجب ملائی رئیسی، به مناسبت فرارسیدن ۱۶آذر، روز دانشجو طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت این روز گفت: دانشجو باید چشم به ولایت فقیه و اهداف نظام داشته باشد.

وی افزود: دانشجو باید با هوشیاری کامل سیاست‌های روز کشور خود و نیز برنامه‌ها و سیاست‌های کشورهای بیگانه را رصد کند تا از اهداف شوم استعمارگران اطلاع یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل تصریح کرد: دانشگاههای ما سرشار از نیروهای قوی ایی است که آینده‌سازان این مملکتندو ما وظیفه حمایت از آنها را داریم.

وی بیان داشت: دانشجویان به عنوان وجدان بیدار ملت در صحنه‌هایی که اتفاق می‌افتد و خطراتی که جامعه را تهدید کرده پیشتاز و پیشرو در دادن هشدار هستند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه امروز پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مرهون تحقیق و پژوهش دانشجویان است، تصریح کرد: مسئولان نباید اجازه بازیگری سیاسی و سیاست‌زدگی در دانشگاهها را بدهند چرا که افرادی درصدد هستند تا این فضای آرمانی را در اختیار گرفته، آرمانی کاذب را به دانشجویان القاء کرده و این محفل را به صحنه‌های تاریکی تبدیل کنند.

وی، در پایان با اشاره به اینکه برخی‌ها درصدد هستند دانشجویان را سیاسی و سیاست‌زده کنند، اذعان داشت: مسئولان و مردم نباید اجازه جولان به زیاده خواهان و متشنج کنندگان فضای اجتماعی بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز