خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جمع دانشجویان:

منش دانشجو آرمانخواهی و عقلانیت است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۶۹

اگر جامعه ای از ظرفیت و توانمندی دانشگاه و استعداد های سرشار آن بهره درست ببرد جامعه ای سعادتمند خواهد بود.

استاندار مازندران گفت: اگر جامعه ای از ظرفیت و توانمندی دانشگاه و استعداد های سرشار آن بهره درست ببرد جامعه ای سعادتمند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ربیع فلاح جلودار، در جمع دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور یافته و ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت و یاد و خاطره ۳ دانشجوی شهید این روز را گرامی داشت.

مقام عالی دولت در استان منش دانشجو را آرمانخواهی و عقلانیت دانست و گفت: اگر جامعه ای از ظرفیت و توانمندی دانشگاه و استعداد های سرشار آن بهره درست ببرد جامعه ای سعادتمند خواهد بود.

ربیع فلاح از دانشجویان به عنوان امیدهای فردا و آینده سازان عرصه های مختلف جامعه یاد کرد و گفت: شما دانشجویان باید با وقت گذاری بیشتر و افزایش بار علمی و پژوهشی خودتان را برای اداره جامعه در آینده مهیا کنید.

استاندار مازندران تاکید کرد: دانشجویان ما در همه عرصه ها چه عرصه مبارزه با رژیم ستمشاهی، چه دوران ۸ ساله دفاع مقدس و چه در عرصه سازندگی و تولید علم همیشه پیشگام و پیشرو بوده اند و جامعه انتظار دارد با این تعداد دانشجو و فارغ التحصیل زمینه های رشد و توسعه جامعه فراهم گردد.

وی به اجرای طرح سلامت در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: یکی از طرحهای بزرگ دولت دکتر روحانی اجرای طرح تحول در سلامت بود که هزینه های درمانی جامعه را به شدت کاهش داده و ارتقاء سلامت را به دنبال داشته است و با استقبال و رضایت مردم مواجه شده است.

وی از زحمات دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جهت ارائه خدمات مناسب پزشکی تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود با همت مسئولان حوزه سلامت روز بروز وضعیت دانشگاهها و مراکز آموزشی حوزه بهداشت و درمان بهتر و مناسبتر گردد.

استاندار مازندران در پایان این دیدار با اهداء گل به دانشجویان روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز