خبرگزاری کار ایران

استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی مشترک؛

حضور دانشجویان در هر عرصه ای پویایی و طراوت را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۲۸

گرامیداشت این روز همواره بیانگر روحیه ی استکبار ستیزی، آرمان خواهی، هوشیاری و تلاش جهادی دانشجویان عزیز برای سربلندی و عزت ایران اسلامی در عرصه های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، متن کامل پیام آیت الله طبرسی و ربیع فلاح به شرح زیر است:

شانزدهم آذر ماه به عنوان روز دانشجو یاد آور شهادت دانشجویان عزیزی است که با بصیرت و درک صحیح از زمانه و ایثار و فداکاری به نماد آزادیخواهی، بیداری و عدالت طلبی تبدیل شدند.

گرامیداشت این روز همواره بیانگر روحیه ی استکبار ستیزی، آرمان خواهی، هوشیاری، تلاش جهادی دانشجویان عزیز برای سربلندی و عزت ایران اسلامی در عرصه های مختلف است.

با وجود گذشت بیش از ۶۰ سال از شهادت دانشجویان در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲، ولی همچنان یاد و خاطره آنان در جامعه دانشگاهی زنده، شورآفرین و حرکت بخش است.

امروزه بهره گیری از ظرفیت عظیم دانشگاه برای توسعه و تولید علم، تقویت روحیه نقد و پرسشگری و تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید در جهت گسترش عقلانیت و پرهیز از افراط و تفریط بسیار ضروری است.

شکی نیست حضور دانشجویان عزیز در هر عرصه ای پویایی نشاط، شادابی و طراوت را به ارمغان می آورد و وظیفه مسئولین است تا برای استفاده از این ظرفیت عظیم و راهگشا برای پیشبرد اهداف توسعه ای کشور و استان برنامه ریزی کنند.

از دانشجویان عزیز هم انتظار داریم تا با درک شرایط حساس کشور و تقویت روحیه جهادی برای توسعه پایدار و همه‌جانبه و ارتقای جایگاه علمی ایران عزیز و مازندران ولایتمدارگام بردارند و مطمئن باشند با عزم راسخ آنان و تلاش موثرشان دستیابی به قله های رفیع علم و فناوری به آسانی محقق خواهد شد.

اینجانبان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دانشجو، از درگاه خداوند متعال سربلندی و توفیق روز افزون آینده سازان و امیدهای فردای ایران اسلامی را مسئلت داریم.

نورالله طبرسی / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری

ربیع فلاح جلودار / استاندار مازندران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز